תקשורת ומדיה

גנץ קורץ לנתניהו? ההצעה המעניינת של יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי

בטורו השבועי של חגי סגל "במקור ראשון", חושף העיתונאי כי לאחרונה ניתן להבחין בהצעה מעניינת שמעניק גנץ לרה"מ נתניהו. על פי חגי סגל, גנץ מציע לנתניהו את הצטרפותו לממשלה יחד עם אביגדור ליברמן ויאיר לפיד, זאת בתנאי שראש הממשלה יכריז על קיום בחירות בעוד תשעה  חודשים ויסכים לממשלה בלי בן גביר

מערכת ice |  6
בנימין נתניהו, בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
בטורו השבועי של חגי סגל ב"מקור ראשון", מציין העיתונאי כי בימים האחרונים אפשר לשמוע מבני גנץ הצעה למהלך פוליטי משמעותי הכולל הצטרפות שלו, של יאיר לפיד ושל אביגדור ליברמן לממשלה, זאת בתנאי שראש הממשלה בנימין נתניהו יכריז על קיום בחירות בעוד תשעה חודשים ואף יסכים לקיים ממשלה בלי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. 
לטענת סגל, מועד קיום הבחירות תלויה בהתפתחויות בשדות הקרב. לצד זאת, הוסיף סגל: "עסקה לשחרור חטופים, שהאמריקנים טוענים כי היא קרובה מאי פעם, עשויה לגרור הפסקת אש בגזרת לבנון ותסיסה פוליטית שתקרב את קצה של הממשלה".
סגל ממשיך לטעון כי אמירותיו של יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי, בני גנץ, מעידות על כך שהוא אכן תומך באפשרות של הסדרה בלבנון. גנץ מיישר קו עם צה"ל בנושא ובכך מבהיר כי הוא מעדיף את האפשרות של ההסדרה בלבנון על פני תמרון קרקעי נרחב. לדבריו של סגל, תמיכתו של גנץ באפשרות של ההסדרה בלבנון נובעת מסיבה אחת: "חשש שהפעלת הכוח שלנו תבוזבז". 
גנץ השתתף בכנס ההצדעה לחברה הדרוזית בתל אביב אשר התקיים השבוע ובנאומו הצהיר כי "לממשלה יהיה גיבוי רחב גם מהאופוזיציה – לכל פעולה התקפית אחראית". לדבריו של סגל, לכאורה מדובר ברשת ביטחון שעליה מדבר יאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד".
לצד זאת, מוסיף סגל כי בימים האחרונים ראש המחנה הממלכתי מדבר על מהלך פוליטי מעניין. לאור אווירת החירום של הימים האחרונים, גנץ מעלה את האפשרות של הצטרפותו לממשלה, לצד ליברמן ולפיד, זאת בתנאי שנתניהו יסכים להכריז על קיום בחירות בעוד תשעה חודשים. 
בנוסף, ציין חגי סגל בטורו באתר "מקור ראשון": "אם ממשיכים לדשדש אין מה להיכנס לממשלה, מבהירים בסביבת גנץ, רק אם הולכים להסכם חטופים ולמהלך רב־זירתי – כדי להחזיר את תושבי הצפון ליישוביהם".   
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גנץ לנעל שלי יש יותר היגיון בריא ממך גנץ שונא ישראל ויה (ל"ת)
    אובמה ראשנחש 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חחח למה שיסכים?
    zhu 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנץ ולפיד מדממים בסקרים, אם יצרף אותם הם יעלו. שימשיכו לדמם
    סגור
  • 3.
    זה מה שקורה כשחושבים שיקבלו 41 מנדטים
    בר 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובסוף מקבלים 12 בלחץ ... אז מחשבים מסלול מחדש ומוכנים שוב להיכנס לממשלה .. אבל הפעם זה לא כל כך פשוט . ועוד עם תנאים כאילו הוא כבר ראש הממשלה הבא .
    סגור
  • 2.
    חחחחחחחחחחח תזחל למקום אחר (ל"ת)
    קישטא 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • החמור גנץ רוכב על החזיר לפיד שיונק מנחש ברק (ל"ת)
    אובמה ראשנחש 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גנץ החכם חושב טוב כולם טיפשים.
    מאיר 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבדיחה הזאת חחחחחח התבלבלתי גנצי הנחמד
    סגור