בארץ

שלי יחימוביץ' על בני גנץ: "משתתף בכל קמפיין מרושע"

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, ניסה להביא לפיוס ואחדות וקריאה לאי אלימות נגד מפגינים והן נגד האלימות המילולית של נגד ראש הממשלה, אך חטף מהמחנה שלו לאור הטיימינג בו בחר להתבטאות. בר שם אור: "אתה אמור להיות אופוזיציה, לא הרמקול שמגביר את שופרות נתניהו", שלי יחימוביץ': "משתתף באופן פעיל בכל קמפיין מרושע ומתוזמן של נתניהו"
מערכת ice |  2
שלי יחימוביץ' (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, חטף אתמול ביקורות קשות מהמחנה לאחר הודעה ברשתות החברתיות בו העלה את חשיבות האי-אלימות הן נגד מפגינים והן נגד פוליטיקאים וראש הממשלה. דבריו הגיעו לאחר שישיבת הממשלה האחרונה עסקה בהסתה המחריפה נגד ראש הממשלה נתניהו, וכן לאחר ניסיון ההתנקשות בטראמפ.
גנץ כתב: "אלימות היא סכנה לכל חברה דמוקרטית, ולנו אסור להיות אדישים לה, לא משנה מאיזה כיוון, לא משנה כמה גדולות המחלוקות. אסור לפעול באלימות פיזית או מילולית נגד מפגינים, פוליטיקאים ולא נגד ראש הממשלה".
שר הביטחון לשעבר ידע שדבריו יעוררו ביקורת בתוך המחנה שלו, שבחר לכתוב את הדברים דווקא לאחר דברי נתניהו: "אני יודע מה יהיו התגובות לפוסט הזה. יהיו כאלו שיגידו 'הם מפעילים את מכונת הרעל – ולא אנחנו'. יהיו כאלו שיגידו, 'אצלנו במחנה זה לא קרה ולא יקרה'. יהיו כאלו שיגידו 'אתה משרת את נתניהו' ויהיו כאלו שיגידו 'אתה לא מסוגל לגנות את הקפלניסטים'. הגיע הזמן להתעורר על עצמנו ושכל אחד יסתכל קודם כל על עצמו, על המחנה שלו, על הסביבה שלו. זה נכון גם לראש הממשלה, שחייב לפעול כדי לעצור את ההסתה שמופצת ברשת מטעמו. עלינו להתאחד בקריאה של כל מנהיגי המפלגות נגד כל סוג של הסתה או אלימות".
דבריו של גנץ וקריאתו בטיימינג לאחר ישיבת הממשלה, עוררו ביקורת במחנה שלו. שלי יחימוביץ' כתבה על כך: "מה אומר, אתה איש טוב, אבל העובדה ששוב ושוב ושוב אתה משתתף באופן פעיל בכל קמפיין מרושע ומתוזמן של נתניהו מתישה ומתסכלת".
בר שם אור הוסיף ביקורת חריפה: "למה אתה תמיד מגיב לפי הדוג ויסלינג של נתניהו ולא לפי העובדות? אתמול ריססו מוחים בגז פלפל, נערים ובריונים תקפו אדם מבוגר עם מקלות בקפלן, במשך חודשים מוחים נדרסים, נרמסים, אב שכול הוכה בראשו, רופאה כמעט איבדה עין מאלימות שוטרים, חברת כנסת נחנקה, אחות של חטוף הגיעה למיון עם אמא שלה עינב צנגאוקר בגלל שוטר אלים, אוהל של משפחות שכולות הוצת. למה פעם אחת לא הגבת על אחד מעשרות אירועי האלימות נגד מפגינים בזמן אמת, אבל כל פעם שנתניהו מסיט את הדיון אתה מיישר מיישר קו? אתה אמור להיות אופוזיציה, לא הרמקול שמגביר את שופרות נתניהו".

עורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים, הסתפק בביקורת נוקבת וקצרה, כאשר ריטווט את דבריו של גנץ וכתב: "איש טיפש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא עוד לא ניפטרה ??? (ל"ת)
    אסף 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צודקת
    אבי 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מה זה לא מתאים , הוא ישאר באופוזיציה לעד , לפיד או גולן
    סגור