תקשורת ומדיה

מקור ראשון מכריז על שורת מינויים: אלו הכתבות החדשות של העיתון

לאחר שעיתון "מקור ראשון" הודיע לפני מספר חודשים על מינויו של עמיאל ירחי לתפקיד הכתב הפוליטי, מכריז האתר על מספר מינויים חדשים. אביגיל זית תשמש ככתבת בתחומי החינוך והתיישבות ואילו אלינור פבריקר תשמש ככתבת הבריאות והמשטרה של העיתון

מערכת ice | 
דורון ביינהורן, מנכ"ל מקור ראשון

עיתון "מקור ראשון" מכריז על מספר מינויים מעניינים בשורותיו. על פי ההודעה הרשמית שפרסמה הנהלת העיתון, אביגיל זית מונתה לתפקיד כתבת בתחומי החינוך והתיישבות ואילו אלינור פבריקר מונתה לתפקיד כתבת הבריאות והמשטרה. 

לאביגיל זית ניסיון רב בתחום התקשורת. בין תפקידיה הקודמים, זית שימשה ככתבת וסגנית עורכת המוסף מוצ"ש של העיתון, היא אף הייתה אחראית על עריכת האתר "מקור ראשון" ושימשה כמבקרת מוסיקה בעיתון. בין הנושאים הבולטים שהביאה לסדר היום, ניתן למנות את הטיפול בבריאות הנפש בישיבות והנושא הכאוב של הטרדות מיניות בדייטים בציבור הדתי-לאומי. 
לצד אביגיל זית, אתר "מקור ראשון" מכריז על מינוי נוסף.  אלינור פבריקר תשמש ככתבת הבריאות והמשטרה של עיתון "המקור הראשון". לפבריקר ידע רב שנים בענף התקשורת, מדובר בניסיון של כעשור בתחום. את דרכה החלה פבריקר ברדיו "גלי ישראל" כמפיקה, כעורכת תוכניות ומשדרים מיוחדים. 

בתמונה: אביגיל זית   (צילום: נסיה אלון)

לאחר מכן, שימשה פבריקר כתחקירנית ועורכת תוכניות אקטואליה ב"ערוץ הכנסת". בתפקידה האחרון שימשה כתבת לענייני בריאות, שכונות ורווחה במקומון "ידיעות ירושלים" ו"מיינט ירושלים" מבית "ידיעות אחרונות".
 

ככתבת, עמדה פבריקר מאחורי חשיפות ופרסומים שזכו לחשיפה ארצית. ביניהם: החלטת דירקטוריון 'הדסה' לפטר את מנכ"ל ביה"ח, פרופ' זאב רוטשטיין; עתירתם לבג"ץ של שכני מעון רה"מ נגד המוחים בבלפור ומחבלי הנוח'בה שאושפזו בביה"ח הדסה במהלך מלחמת "חרבות ברזל". 


בתמונה: אלינור פבריקר  (צילום: חנה טייב)
כזכור, בחודש אפריל האחרון דיווח האתר "מקור ראשון" על מינוי מעניין נוסף. עמיאל ירחי, אשר שימש ככתב הפוליטי של אתר "כיפה", מונה למשבצת הפוליטית בעיתון "מקור ראשון" ובכך נכנס ירחי לנעליה של עטרה גרמן, אשר שימשה בתפקיד הבכיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה