תקשורת ומדיה

מני אסייג מתפוצץ על עיתון "מקור ראשון": "איזו רמת הסתה - בושה"

מני אסייג זועם על עיתון "מקור ראשון", אשר פרסם קריקטורה שהציגה את בני המגזר החרדי כנטל על חיילי צה"ל. מני אסייג: "תראו לאיזו רמת הסתה ירדו בעיתון הארץ.. הופס, זה לא הארץ אלא מקור ראשון.. כחובשי כיפה ויראי שמים, במקום לצאת חוצץ מול צונאמי השנאה והדמגוגיה נגד אחינו החרדים, אתם משתתפים פעילים בזה"

מערכת ice |  4
מני אסייג (צילום יחצ ערוץ 20)
מני אסייג, תסריטאי וסאטיריקן, אשר מרבה למתוח ביקורת חריפה על מתנגדי ממשלת הימין בכלל וראש הממשלה בפרט, פרסם מוקדם יותר היום (שישי) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). בציוץ שפרסם, תקף אסייג את מערכת עיתון "מקור ראשון" בשל הקריקטורה של בשל של המאייר שי צ'רקה, שהציגה את בני המגזר החרדי כנטל על חיילי צה"ל. 
בציוץ המדובר, מני אסייג מתח ביקורת חריפה על מערכת העיתון וכתב: "תראו לאיזו רמת הסתה ירדו בעיתון הארץ.. הופס, זה לא הארץ אלא מקור ראשון.. כחובשי כיפה ויראי שמים, במקום לצאת חוצץ מול צונאמי השנאה והדמגוגיה נגד אחינו החרדים, אתם משתתפים פעילים בזה".
 
מני אסייג, אשר הופתע מפרסום הקריקטורה ב"מקור ראשון", המשיך לעקוץ את מערכת העיתון וכתב: "יפה שהתחברתם לקו של יאיר גולן שמתכנן להקים לציבור שאתם מייצגים מחנות חינוך מחדש. נראה לי שחלק מהעיתונאים שלכם אכן זקוקים לחינוך מחדש.. אתם בושה".
כזכור, בחודש אפריל האחרון, התרחשו הפרות סדר שונות בהפגנה שהתקיימה מחוץ למעון ראש הממשלה. בעקבות התנהלותם החריגה בעת קיום ההפגנה, תקף אסייג את המפגינים בציוץ ברשת החברתית X. בציוץ שפרסם, אסייג מתח ביקורת חריפה על אופן התנהלותם וכתב: "אני מבין שפורעים חוליגנים לא לוקחים חופשה בחול המועד. אולי כי זה לא המועד שלהם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מני?!
    איך אמרתם קוראים לו? 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קיצר, חרטשן אתה. כנראה שסטיריקן אתה לא... או רק כשזה נוח לך יא צבוע
    סגור
  • 3.
    מני אסייג מנותק מהעם! אפילו הדתיים נגד החרדים (ל"ת)
    יצחק 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    קריקטורה נכונה ומדוייקת
    חי 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיים על חשובננו
    סגור
  • 1.
    צודק!!! תתבישו מקור...אחרון. (ל"ת)
    הילה 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור