תקשורת ומדיה

מגיש גלי ישראל חוטף בענק: "מי המטורף שנותן לאפס הזה מיקרופון?"

ג'וש בריינר תקף את אבי רצון, מגיש תוכנית הרדיו בגלי ישראל, לאחר שהאחרון תקף את דודי ורטהיים, הבעלים של קבוצת קשת 12. אבי רצון על דודי ורטהיים: "אנחנו מתפללים שבמסגרת עסקה כלשהי עם החמאס, הוא דוד ורטהיים, רעייתו, בניו ובנותיו, יועברו לעזה". ג'וש בריינר זעם על דבריו של רצון ותקף אותו: "מי המטורף שנותן לאפס הזה מיקרופון?"

מערכת ice |  1
רדיו (צילום shutterstock)
ג'וש בריינר, כתב המשטרה והפלילים של עיתון "הארץ", פרסם אמש (ראשון) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ותקף את אבי רצון, מגיש תוכנית האקטואליה היומית "אבי רצון בבוקר" בתחנת הרדיו גלי ישראל
בריינר שיתף ציוץ של חיים לוינסון, מגיש תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון בערוץ 12, בו הוצג סרטון שבו רצון מותח ביקורת חריפה על דודי ורטהיים, איש העסקים המצליח אשר ידוע כבעליה של קבוצת התקשורת קשת 12.
 
בסרטון שפורסם ברשת החברתית X, אבי רצון מתח ביקורת חריפה על ורטהיים  בתוכנית האקטואליה "אבי רצון בבוקר" המשודרת בתחנת הרדיו גלי ישראל. "הקשיבו היטב בעניין נתניהו. את זה לא יספרו לכם בערוצים של בלבטניקוש ושל דוד ורטהיים. אותו דוד ורטהיים, הבעלים של ערוץ 12, זה שאנחנו מתפללים שבמסגרת עסקה כלשהי עם החמאס, הוא דוד ורטהיים, רעייתו, בניו ובנותיו, יועברו לעזה". 
בריינר, הציג את ציוצו של חיים לוינסון אשר הגיב על אותו סרטון וכתב: "והבוקר ברדיו גלי ישראל: מתפללים כל יום שדוד ורטהיים ומשפחתו יועברו בעסקה לעזה". כתב המשטרה והפלילים של עיתון "הארץ" הצטרף אף הוא לחיים לוינסון ותקף את אבי רצון בציוץ ברשת החברתית X: "מי המטורף שנותן לאפס הזה מיקרופון?". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כן !!! אתם וורטהיים לעזה . העם לא רוצה כמותכם
    אייל 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעיף את השמאלנים הארורים !!!
    סגור