תקשורת ומדיה

כתב "הארץ" סייע לחייל בודד והופתע: זה הסכום המטורף שגויס עבורו

לאחר שצייץ ברשת החברתית X כי חייל בודד זקוק לסיוע כספי, ג'וש בריינר סיפר לעוקביו על ההודעה המרגשת שקיבל ממנו. ג'וש בריינר: "זכות אדירה. תודה בשמו ותודה לכל מי שתרם והפיץ"

מערכת ice |  1
גוש בריינר (צילום יוטיוב ערוץ 14)
ג'וש בריינר, כתב המשטרה והפלילים של עיתון "הארץ", פרסם היום (שלישי) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו סיפר לעוקביו על הסיוע שהעניק לחייל בודד שנקלע למצוקה כלכלית קשה. לדברי בריינר, בעקבות פרסום הבקשה של החייל הבודד לסיוע כלכלי הן ברמת האוכל והביגוד, זכו החייל וחבריו ללא מעט תרומות כספיות. 
"לפני יומיים העליתי בקשה לסייע לחייל בודד יוצא בשאלה שסיפר שהוא במצוקה קשה ושיש לו סה"כ  3 חולצות לקיץ", כך כתב בריינר בתחילת הציוץ. כתב המשטרה והפלילים של עיתון "הארץ" המשיך לספר לעוקביו על הסיוע שהעניק לחייל הבודד באמצעות פרסום הבקשה ברשת החברתית ושיתף את ההודעה המרגשת שקיבל ממנו: "עכשיו הוא מסמס לי את זה. זכות אדירה. תודה בשמו ותודה לכל מי שתרם והפיץ".
בהתכתבות שבריינר פרסם ברשת החברתית, כתב החייל הבודד לאיש התקשורת: "היי ג'וש בוקר טוב, עשיתי את הספירה הסופית עכשיו. אתה לא תאמין לאיזה סכום הגענו, 13.5 אלף שקל! זה פשוט הרים אותי על הרגליים". בריינר, ששמח מההודעה של החייל, כתב: "איזה כיף לשמוע, ממש מרגש. שמחתי לעזור. יאללה תמשיך להצליח ולהתקדם". 
 
כזכור, לפני יומיים בריינר פרסם ציוץ ברשת החברתית X ובו סיפר על מצבו העגום של חייל בודד אשר עזב את הישיבה והתגייס לצה"ל. בציוץ, ביקש בריינר מעוקביו להירתם למאבק של אותו חייל ולהעניק לו סיוע כלכלי. "טוב, זה לא עסק. אבל פנה אליי חייל בודד (הציג בפני את האישור וגם חוגר) שעזב את הישיבה והתגייס - וזקוק לסיוע כספי".
בריינר פרסם את הודעתו של החייל הבודד ברשת החברתית ובה נכתב: היי ג'וש, אני דתל"ש די טרי ולא נתמך ע"י הוריי והמשכורת הצבאית זעומה. אני מצטמצם אפילו ברמת האוכל ויש לי 3 חולצות לקיץ. אשמח לסיוע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלו
    אבי 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל בזכות ינון מגל
    סגור