תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד חדשות 12: "אתם פשוט חבורה של קנאים"

אחרי התחקיר נגד ינון מגל נגדו בחדשות 12, לפיו העיתונאי מפרסם עסקים של מילואימניקים שנפגעו במלחמה בתשלום, מגל תקף: "היו רק שני מקרים. אתם פשוט מקנאים"
מערכת ice |  1
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
העיתונאי ומגיש תוכנית "הפטריוטים", ינון מגל, הוא גם הבעלים הגאה של קבוצת טלגרם בשם "ינוניוז", בה הוא מפרסם עסקים של מילואימניקים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה הממושכת – ובכך מצליח להפנות אליהם את תשומת הלב, ולסייע להם. תחקיר של ערוץ 12 חושף כי הסיוע המדובר לא ניתן כטובה והערכה לבעלי העסקים, אלא בתשלום בלבד.
בעקבות כך, מגל תקף היום (שני) את חדשות 12 במסגרת התוכנית היומית אותה הוא מגיש עם בן כספית ברדיו 103FM. מגל אמר בשידור: "אני בחיים לא לקחתי כסף ממילואימניקים, אף פעם מישהו שדיבר איתי לא לקחתי ממנו כסף".
עוד הוסיף מגל: "אחרי שפרסמתי אותו בחינם, הוא פנה לסמנכ"ל שיווק שלי ב"ינוניוז" וביקש עוד פעם, והוא לקח ממנו כסף. עוד אחד, שבכלל הוא היה איתו בקשר בענייני עסקים שלו, והוא אמר לו 'אני רוצה תמורת כסף לפרסם'. אלה שני המקרים. זה אפילו לא אחוז מהמקרים שעשיתי. זה פרומיל".  
לסיום, תקף ינון מגל: "אתם פשוט מקנאים. אתם מקנאים בגודל שלי, באהבה שאני מקבל, בתמיכה שאני מקבל, בשינוי שאני עושה בתקשורת הישראלית. אתם מקנאים בזה שאני מצליח לעצב דעת קהל, ושאני מצליח לשנות את דעת הקהל אחרי ששלטתם בעיצוב שלה במשך עשרות שנים. אתם פשוט חבורה של קנאים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגל צודק!!! חבורת רשעים ארורים וקנאים! לא יעזור להם.
    רועי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ובן כספית, איזה רדם דוחה ועלוב. חרפה.
    סגור