תקשורת ומדיה

פרסום בכל מחיר? זו ההצעה שדחה עיתון "הארץ" אחרי שחיזר אחריה

האם הנהלת עיתון "הארץ" מוותרת על כסף כאשר מדובר בפרסום ימני? כל הפרטים על מו"מ להעלאת מודעה שהלך והסתבך
דוד זולדן |  1
עמוס שוקן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Magma Images)
בימים האחרונים פנו גורמים בעיתון "הארץ" למנכ"ל ארגון חותם, הרב אביעד גדות והציע כי הארגון יפרסם מודעה של מיזם "רוח יהודית – הדרך לניצחון" אותה מפרסם הארגון בימים אלה בעיתונות הישראלית. בחותם נענו לבקשה אולם לאחר מספר שעות שלחו הגורמים הודעה למנכ"ל חותם בה נכתב כי "אינסטנציה עליונה החליטה כעת לבטל את המודעה". המודעה מציגה תמונה מהלחימה בעזה המדגישה את זהותם היהודית של הלוחמים ואת רוח הלחימה הנובעת מהיהדות ובה קריאה למקבלי ההחלטות לאמץ דפוסי חשיבה על פי היהדות ולזנוח את התפיסות הפרוגרסיביות אשר לדעתם הובילו לאסון בשמחת תורה. 
הרב אביעד גדות מנכ"ל חותם מסר: "חשבתי כי לאחר האסון הנורא שפקד אותנו בשמחת תורה רוצים בעיתון הארץ לתקן את דרכם, ולו מסיבות תועלתיות, להתחבר לרוחו של עם ישראל, לרוחם של חיילי צה"ל ולהעלות על נס את הצורך בחיבור עמוק לזהות יהודית. התברר כי הארץ עדיין אוחזים בתפיסות ה-6.10. המיזם שהעלנו מקבל תגובות אהודות מכל חלקי העם. אני קורא לעם ישראל להיכנס לאתר 'חותם - יהדות על סדר היום' ולהיות שותפים איתנו בפעילות בשטח ובפרסום, את הרוח היהודית המנצחת של עם ישראל לא ניתן להשתיק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מערכת אנטישמית של האויב ! (ל"ת)
    אסף 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור