תקשורת ומדיה

מחקר חדש: מירי נבו בחשיפה מסקרנת שתתפרסם בקרוב

מירי נבו חושפת כי לאחר שהשלימה את התואר השני בפיזיולוגיה בפקולטה לרפואה בתל אביב, בקרוב צפוי להתפרסם מחקר שעליו עמלה זמן רב בפלטפורמה מדעית מוכרת. במה עוסק המחקר החדש של מירי נבו? | כל הפרטים

מערכת ice | 
מירי נבו (צילום יח"צ)
לאחר שנודע כי מירי נבו צפויה לככב בקמפיין החדש של חברת נגה ומשרד האנרגיה והתשתיות, אשר עליו אחראי משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב", אשת התקשורת המוכרת חושפת בריאיון לאתר החדשות "ישראל היום" כי בשנה שעברה היא סיימה תואר שני בפיזיולוגיה בפקולטה לרפואה בתל אביב. 
"אלו לא לימודים קלים", הודתה מירי נבו. מנחת הטלוויזיה והרדיו הישראלית סיפרה כי מחקר חדש שעליו עמלה זמן רב, צפוי להתפרסם בפלטפורמה מדעית מוכרת. מירי נבו סיפרה בריאיון לאתר "ישראל היום" במה עוסק המחקר החדש
"בקרוב יתפרסם בפלטפורמה מדעית רצינית מחקר שעשיתי ובדק תחת איזה הוראות נקבל ביצוע יותר מדויק - כשמלמדים בן אדם או ספורטאי מיומנות חדשה, מהי הדרך הנכונה לגשת אליו? דרך הוראות פיזיות, דרך הוראות שקשורות למשהו חיצוני, או דרך מה שבא לך". לדברי נבו, מדובר במחקר האורך הראשון שנעשה עד כה בנושא המדובר.  "הממצא שלי היה: לחנוך את הנער על פי דרכו. הספורטאי יכול לבחור מה נכון לו", כך סיפרה מירי נבו. 
כאמור, היום (שני) פורסם כי מירי נבו צפויה לככב בפרסומת החדשה של חברת נגה (החברה הממשלתית לניהול מערכת החשמל הארצית) ומשרד האנרגיה והתשתיות. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב". 
נבו נבחרה להוביל את הקמפיין של נגה ומשרד האנרגיה והשתיות נוכח מעמדה בארץ לאורך שנים ונוכח העובדה כי היא נחשבת לאשת תקשורת אמינה, אהודה ועל דורית. כידוע, אשת התקשורת המוכרת צפויה להוביל את שידורי ערוץ הספורט באולימפיאדת פריז 2024 בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה