בארץ

מירי נבו מתרגשת: "המציאות שלנו בישראל מורכבת יותר"

לאחר זכייתה של ריאל מדריד בליגת האלופות, התקיים בערוץ הספורט משדר חגיגי לכבוד סיום העונה. אל המשדר הגיע הזמר גל תורן שביצע יחד עם מירי נבו שיר של אריק איינשטיין. נבו לאחר הביצוע: "בחרנו לבטא שאת מה שאנחנו מרגישים באופן מוזיקלי, לשירים יש כוח"
מערכת ice | 
מירי נבו (צילום יח"צ)
אמש, סיכמו בערוץ הספורט את עונת ליגת האלופות במשדר חגיגי לאחר זכייתה המרשימה של ריאל מדריד. לכבוד המשדר, הזמר גל תורן, סולן הלהקה האהובה "מרסדס בנד" הגיע להתארח באולפן ולבצע יחד עם מירי נבו, מגישת אולפן ליגת האלופות, את שירו האהוב של אריק איינשטיין, "סוס עץ".
 
לאחר הביצוע המרגש של השניים, נבו אמרה: "גמר ליגת האלופות הוא חגיגה גדולה לאוהבי הספורט. השנה הכל הרגיש אחרת, המציאות שלנו בישראל מורכבת יותר. בחרנו לבטא שאת מה שאנחנו מרגישים באופן מוזיקלי, לשירים יש כוח, וגל תורן ואני ביצענו שיר שהוא מרגש וחזק כדי להעביר את מה שמרגישים בהרבה רבדים."

בגמר אמש, ריאל מדריד גברה על דורטמונד 2-0 משערים של דני קרבאחל ווינסיוס ג'וניור והשלימה את זכייתה ה-15 במפעל והשישית ב-10 שנים האחרונות. אם זה לא מספיק, מדריד כבר הספיקה להחתים היום לשורותיה את הכדורגלן הטוב בעולם, קיליאן אמבפה שיוצג במועדון בשבוע הבא, בזכותו תבנה במדריד קבוצת גלאקטיקוס אמיתית לצד ויניסיוס, בלינגהאם, רודריגו ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה