עסקי ספורט

ב-25 מיליון יורו: אוסקר גלוך עובר לפיינליסטית ליגת האלופות?

לאחר שמצליח להרשים במדי זלצבורג, אוסקר גלוך מועמד לעבור לבורוסיה דורטמונד, המועדון הגרמני שישחק בעוד מספר שבועות נגד ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות. המחיר בו גלוך ימכר (אם ימכר( עומד על 25 מיליון יורו
מערכת ice | 
אוסקר גלוך (צילום דווין לאמורו)
אוסקר גלוך הוא מהכשרונות הגדולים שהכדורגל הישראלי ראה בשנים האחרונות, לאחר שפרץ במכבי תל אביב, גלוך עבר לרדבול זלצבורג האוטסרית שם הוא משלים שתי עונות. כרגע, בגיל 20, גלוך מנסה למצוא את קפיצת המדרגה המשמעותית בקריירה שלו ולעבור לקבוצה גדולה.
לאוסקר עונה מוצלחת יחסית בזלצבורג עם 7 שערים ו-9 בישולים בליגה ועוד בליגת האלופות. הרבה קבוצות גדולות נשמעו שמעוניינות בגלוך כמו ארסנל או טוטנהאם, אך מי שכעת נראה כמועמדת המובילה בשמועות לקנות את הכישרון הישראלי היא דורטמונד. 
במידה ואוסקר גלוך יימכר, זו תהיה מכירה בסך 25 מיליון יורו, הסכום הגדול ביותר שושלם על שחקן ישראלי אי פעם. דורטמונד נמצאת בעונה היסטורית כאשר הצליחה לעבור השבוע את פריס סן ז'רמן בחצי גמר ליגת האלופות ועלתה לגמר, אשר יתרחש ב-1.6 בוומבלי שבאנגליה, דורטמונד לא הגיעה לגמר ליגת האלפות כבר כ-13 שנה ורוצה לזכות בתואר הנחשק, לצד עונה פושרת בליגה הגרמנית בה היא לא תזכה באליפות ומסיימת ככל הנראה מאחורי באיירן מינכן, באייר לברקוזן ושטוטגארט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה