שיווק ופרסום

מירי נבו וקמפיין רפורמת החשמל: זה המשרד שזכה בתקציב הפרסום

הקמפיין החדש של חברת נגה ורפורמת החשמל, עולה הילוך: משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב זכה בתקציב הפרסום על פני ראובני פרידן, בתקציב המוערך במעל 3 מיליון שקל ויעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, עיתונות ורדיו.  מנכ"ל נגה: "הנגשת השירות בפשטות וביעילות"
יהודה לוינגר | 
מירי נבו (צילום יח"צ)
שוק החשמל נפתח לתחרות, וחברת נגה - החברה הממשלתית לניהול מערכת החשמל הארצית, בחרה במכרז את המשרד שיוביל את קמפיין רפורמת החשמל של נגה - גליקמן שמיר סמסונוב.
את הקמפיין של נגה ומשרד האנרגיה והתשתיות מובילה מירי נבו שנבחרה מתוך מספר גדול של מועמדים, וזאת בזכות מעמדה המיוחד בישראל לאורך הרבה שנים כמי שנתפסת אמינה, אהודה, פופולרית ועל-דורית. מירי נבו, עומדת להתחיל את שידוריה באולימפיאדת פריז 2024 בערוץ הספורט ממש בימים הקרובים, שידורים שצפויים להשיג אחוזי צפיה גבוהים מאוד.
כאמור, רפורמת החשמל יוצאת לדרך עם קמפיין באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב שנבחר במכרז מול משרד הפרסום ראובני פרידן. הקמפיין של נגה ומשרד האנרגיה עולה בטלוויזיה, בדיגיטל, עיתונות ורדיו. במקביל יפורסם הקמפיין במגזרים השונים: כללי, חרדי, רוסי וערבי.
כזכור, במסיבת עיתונאים לפני מספר ימים בהובלת יוזם הרפורמה שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן, מנכ״ל נגה שאול גולדשטיין, יו״ר נגה האלוף (מיל) סמי תורג׳מן, אמיר שביט, יו"ר רשות החשמל, ומנכ״ל חברת חשמל מאיר שפיגלר, הוכרז על פתיחת התחרות.
הקמפיין מיידע את אזרחי ישראל שמהיום יוכלו לעבור לכל אחד מהמספקים ולהוזיל את עלות החשמל בעד 20% לשנה. הקמפיין מבשר שניתן לעבור לחברות החדשות בהוראה פשוטה וקלה.

 מנכ״ל חברת חשמל מאיר שפיגלר, יו״ר נגה האלוף (מיל) סמי תורג׳מן, שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן, מנכ"ל נגה, שאול גולדשטיין, מירי נבו, יו"ר רשות החשמל אמיר שביט. צילם: שלומי אמסלם
מנכ"ל נגה, שאול גולדשטיין: "פתיחת שוק התחרות באספקת חשמל לצרכן הביתי שמוביל השר אלי כהן, היא בשורה גדולה שיכולה לחסוך לכלל הצרכנים הביתיים בישראל כ-2  מיליארד שקל בשנה. למעשה מדובר על חיסכון שנתי של מאות שקלים ויותר לכל משפחה באופן מיידי. חברת נגה עושה את המקסימום על מנת לעמוד ביעדי השר להנגשת השירות בפשטות וביעילות". 

יו״ר משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, גיל סמסונוב הוסיף: "במחקרים שקדמו לקמפיין עלה שהציבור רוצה לדעת שזה אותו חשמל ואותה תשתית ולכן הקמפיין משקף את ההבטחה למחיר זול ולאותו שירות, לצד ביטחון בתהליך ולכן הפרזנטורית שנבחרה מדגישה את ההבטחה לתהליך פשוט של פעולה אחת בלבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה