תקשורת ומדיה

בן כספית מתפוצץ על ינון מגל: "למה להלבין פני אדם בדרך כזו?"

לאחר שינון מגל פרסם ציוץ בו נראה כי אריה דרעי מתעלם מנוכחותה של גלי בהרב מיארה בשבעה של אחיו, מיהר בן כספית לתקוף את מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים". בן כספית: "למה להלבין פני אדם בדרך כזו? בניחום אבלים?"

מערכת ice |  5
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, טוויטר/ בן כספית)
לאחרונה ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, פרסם ציוץ שבו נראה כי אריה דרעי, יו"ר מפלגת ש"ס, מתעלם מנוכחותה של היועמ"שית, גלי בהרב מיארה, בשבעה של אחיו.
בעקבות כך, מיהר בן כספית, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, למתוח ביקורת חריפה על מגל. מוקדם יותר היום (שלישי) פרסם בן כספית ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), ובו כתב: "ינון מגל צייץ אתמול תמונה שקיבל מהשבעה על ר' יהודה דרעי. היועמ"שית גלי בהרב מיארה נראית יושבת בקצה השולחן, אריה דרעי נראה יושב בחלק אחר של השולחן ומביט לכיוון השני. כלומר, מתעלם ממנה. הטקסט היה מעליב עוד יותר: באה לנחם, דרעי לא התייחס אליה, אז הלכה".
 
 לאחר שציין כי מפלגת ש"ס דאגה להכחיש את אותו אירוע ואף הפיצה תמונה בה נראו השניים יוצרים קשר עין ואף משוחחים, הסב בן כספית את הגולשים לטענה כי דרעי יתעלם מהיועמ"שית. "אני שואל את עצמי, נניח שזה נכון (וזה לא). למה להלבין פני אדם בדרך כזו? בניחום אבלים? אפשר להגיד הרבה על אריה דרעי (ואומרים), אתם מאמינים שהוא יעשה דבר כזה? יתעלם מאדם שבא לנחם אותו על מות אחיו?".
 
בהמשך הציוץ, כספית הדגיש: "ישבה שם היועצת המשפטית לממשלה, בחדר מלא גברים חרדים. אישה יחידה. וקיבלה כבוד. וגם את זה הפכו לגידוף ועלבון. קוראים לזה 'נבל ברשות התורה' ולא, אני לא מתכוון לדרעי. אז הנה מה שהיה לי להגיד על זה, בטיקטוק ובאינסטגרם".  
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אבל מגל אמת דיבר. והשטינקר משקר. כרגיל. (ל"ת)
    עודד 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    מגל הנבל. אבל התורה לא מרשה לו.
    חיה 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוחה גם שאלוהים לא ממש מבסוט עליו. מגל הנבל מרשה לעצמו. הוא חי באילוז׳.והוא פחדן. אפילו לא שפן.סתם נקניק פחדן.
    סגור
  • 2.
    אריה דרעי מתעלם מנוכחותה של גלי בהרב מיארה
    מריו 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אריה דרעי הגנב שישב בכלא ,מתעלם מנוכחותה של גלי בהרב מיארה היועמ"שית. ככה צ"ל, שראש המאפיה המזרחית, עבריין מורשע שישב מספר שנים בכלא, יסיר את מבטו בחרדת קודש, אל מול מייצגת שלטון החוק.
    סגור
  • מתעלם
    הצופה המתמיד 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך להיות אריה דרעי כדי לסלוד מזאת שבחסותלה עושים החוליגנים מקפלן ככל רצונם, היא כבר הייתה צריכה להיות מפוטרת מזמן.
    סגור
  • 1.
    לא הלבין,,,, השחיר.
    מוטי 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כספית איש יקר, הפעם אינך צודק, ינון מגל השחיר (ולא הלבין) את פניו של דרעי העבריין המורשע והאיש הניקלה הזה וטוב שכך. אין ולא מגיעה טיפת כבוד לסדרן הג'ובים, כן הוא באבל, והוא התחשב באבלם של אלפי משפחות ? כאשר המשיך לעסוק בפוליטיקה קטנה ובזויה בזמן אבלם ?
    סגור