תקשורת ומדיה

צבי יחזקאלי חושף: זה השדרוג בשכר שקיבל כשנפרד מערוץ 13

אחרי כ-20 שנה ברשת וערוץ 13, הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי עזב לטובת הערוץ החדש i24NEWS וקיבל תוכנית משלו לראשונה בחייו. יחד עם זה מגיע גם שדרוג לא רע בשכר ובתנאים
מערכת ice |  3
צבי יחזקאלי (צילום יורי סקוירסקי)
לפני כחודשיים נפרדו בחדשות 13 מהפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי אחרי 22 שנים ברשת וערוץ 13, בהן סיקר ועמד מאחורי לא מעט פרויקטים תיעודיים משמעותיים בנושא ערבים ואיסלאם. הסיבה לעזיבה: מעבר לערוץ החדש i24NEWS, שם קיבל בין היתר להגיש תוכנית שבועית, לראשונה בחייו - "הערביסטים", מדי מוצ"ש.
בריאיון ל-7 לילות של ידיעות אחרונות, מגלה יחזקאלי כי קיבל לאורך השנים הצעות מערוץ 14, אבל סירב כי לא חשב ששם מקומו. בערוץ החדש, אחד הבונוסים הכי גדולים שיכול היה לקבל, היה בניית אולפן שידור בביתו הפרטי. יחד עם זה בא גם שדרוג יפה במשכורת. כמה? "לא עתק, קפיצה של כמה עשרות אחוזים לעומת ערוץ 13", גילה יחזקאלי בריאיון, "והכל בעלויות שכר. זה שיפור יפה, כן. אבל בבית עם שמונה ילדים זה עף". יצוין כי העיתונאי רן בוקר פרסם עם המעבר, שיחזקאלי קיבל ב- i24NEWS חוזה מפנק של 120 אלף שקלים לחודש. 
עוד התייחס יחזקאלי בריאיון לנתוני הרייטינג של הערוץ החדש, שכפי שפרסמנו החלו בצליעה, אבל הוא אופטימי: "רייטינג יגיע, אני לא מודאג. בשבוע הראשון נרשמו 145 אלף צפיות במצטבר למהדורה הראשונה בכל הפלטפורמות. אני שנים בטלוויזיה, ואומר לך מי שמתחיל בנקודה כזו יגיע רחוק".
התחלה נוספת בחייו של יחזקאלי, היא לראשונה גם ספר ילדים: 'השקט שלפני המבול', הספר הראשון מתוך סדרת ספרי הילדים החדשה, אודות מאורעות ה-7 באוקטובר 2023,  שכתב יחזקאלי יחד עם אורי אדלר ושאייר אורי לרמן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עיתונאי מספר 1 בהצלחה (ל"ת)
    סימה 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה ליחזקאלי. טוב שעזבת את ערוץ התבהלה (ל"ת)
    זד 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מי ישמע,ערוץ 14 זה ערוץ תבהלה אחר,רק של אהבלים
    אחד 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העתיד הוא שיכריע לאן יחזקאלי הולך. אם יערבב בלבולי מוח של דת ולאומנות..הרייטינג שלו ישאר סביב מה שהם יגנבו מערוץ 14 להיות ימני זה אומר שאתה מכוון לאהבלים ופרחות בעיקר...לבריאות עם זה. לא צריך ללמוד מזרחנות,מספיק להיות דביל מעיירת פיתוח שאבא שלו אמר לו לגדול להיות אפס ולא להתפתח קדימה
    סגור