תקשורת ומדיה

איש התקשורת המוערך חושף את חדשות 13? "מסכנים העובדים"

על רקע הפרסום כי ליאור לנדנברג, סמנכ"ל התוכן הוותיק של חדשות 13, נבחר לתפקיד ראש חטיבת החדשות בכאן 11, דוד ורטהיים מתח ביקורת על הנהלת הערוץ. דוד ורטהיים: "היה לה מתחת לפנס סמנכ״ל תוכן נקי כפיים שחזר לחברה מתוך אמונה בה, אהוב ומקובל על העובדים, ובעיקר מקצועי שהבין את העבודה. החברה הפסידה שתי ציפורים במכה. מסכנים העובדים"

מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
דוד ורטהיים, עורך וואלה ברנז׳ה ומגיש ברדיו 103, התייחס לפרסום כי ליאור לנדנברג, סמנכ"ל התוכן הוותיק של חדשות 13, נבחר לתפקיד ראש חטיבת החדשות בכאן 11. כידוע, חדשות 13 חווה גל עזיבות נרחב, נוכח העובדה כי גם תמר איש שלום, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 13, עזבה את תפקידה הבכיר
בציוץ שפרסם היום (חמישי) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), כתב ורטהיים: "מילה גם על הנהלת רשת 13: היה לה מתחת לפנס סמנכ״ל תוכן נקי כפיים שחזר לחברה מתוך אמונה בה, אהוב ומקובל על העובדים, ובעיקר מקצועי שהבין את העבודה".
לטענת דויד ורטהיים, סמנכ"ל התוכן של חדשות 13 לא מצא חן בעיני הדירקטוריון ובכך הערוץ הפסיד איש מקצוע ראוי: "כל חטאו היה שבמקום להיות בקונטרול לא הלך ללרלר ולהתחנף לבורד. אז לא ספרו אותו. ושוב החברה הפסידה שתי ציפורים במכה. מסכנים העובדים".
 
כידוע, מוקדם יותר היום נודע כי הרשות השנייה הגישה את תגובתה לעתירה שנמסרה לבג"ץ מטעם ארגון העיתונאים וועד העובדים של חברת החדשות, בנוגע למינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חדשות 13. 
״יוצא אפוא, שדווקא בקשת העותרים להתערבות מצד הרשות בהליכי המינוי של מנהל חברת החדשות מהווה פגיעה ברורה וודאית בעצמאות וחופש הפעולה של חברת החדשות ואורגניה המוסמכים, בניגוד להוראות החוק המסדירות עניין זה ותכליתן, על ההשלכות המסוכנות שלה", כך ציינה הרשות השנייה בפני בג"ץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה