תקשורת ומדיה

טלטלה בערוץ 13: לאחר 11 שנים – מגישת החדשות הבכירה עוזבת

תמר איש שלום הודיעה לעוקביה ברשת החברתית X כי בשבוע הבא היא תגיש את מהדורת החדשות האחרונה, זאת בעקבות החלטתה לעזוב את הערוץ. תמר איש שלום: "ההחלטה שלי לעזוב לפני תום החוזה התקבלה לפני 7.10, כך שאין לי אינטרס אישי בעתיד חדשות 13"

מערכת ice |  3
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
לאחר שבחודש ינואר האחרון דווח כי לאחר יותר מ-11 שנים במערכת החדשות, תמר איש שלום, הודיעה כי היא מעוניינת לעזוב את תפקידה הבכיר בערוץ 13, היום (חמישי) הודיעה מגישת החדשות בפני עוקביה ברשת החברתית X, כי בשבוע הבא היא תיפרד רשמית מהערוץ המוכר. 
בציוץ שפרסמה מוקדם יותר היום (חמישי) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), ציינה תמר איש שלום, כי אותה החלטה לא הושפעה מנסיבות המצב הביטחוני המורכב השורר במדינה. "בעוד שבוע אגיש במוצ״ש מהדורה אחרונה, וההחלטה שלי לעזוב לפני תום החוזה התקבלה לפני 7.10 (ונדחתה בעקבות פרוץ המלחמה), כך שאין לי אינטרס אישי בעתיד חדשות 13".
בהמשך הדברים שכתבה איש שלום בציוץ,  התייחסה מגישת ערוץ 13 למינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות. איש שלום הסבירה לעוקביה, כי ההתנגדות שלה ושל שאר חבריה בדבר אותו מינוי, נעוץ באמונה כי הוא החל בשל אינטרסים פוליטיים. 
"הדיון במינוי של שמאלוב ברקוביץ׳ מתמקד מטבע הדברים בהיבטים הפוליטיים, הקשר לסביבת נתניהו, המינויים ההדדיים הבעייתיים, והתפקוד שלה כיו״ר הרשות השנייה. הכל חשוב, והכל מטריד. העניין הוא שלא היינו אמורים להגיע בכלל לדיונים האלה". 
תמר איש שלום, מגישת חדשות 13, המשיכה לתקוף את המנכ"לית החדשה וציינה בפני הקוראים את שלל הטענות העולות נגד מינויה לתפקיד הבכיר: "שלל האמירות המיזוגיניות והשוביניסטיות של שמאלוב ברקוביץ׳ לבדן אמורות היו לפסול אותה מלשמש מנהלת ועורכת ראשית של חברת חדשות (או כל ארגון אחר שבו עובדות נשים)".
 

"אם לכתחילה משום מה מי שמינה אותה לא היה מודע לאמירות המבזות שלה, הן מצדיקות ביטול מינוי בדיעבד. הטלת ספק בהטרדות מיניות, התקפה על אמהות חד הוריות, כינוי נשים פמיניסטיות - ג׳יהאד פמיניסטי - זה מספיק. לא צריך שום סיבה נוספת כדי למנוע מאדם כזה לשבת על כיסא המנכ״ל", כך כתבה איש שלום לעוקביה ברשת החברתית.
לאחר שציינה כי נשות תקשורת רבות מעוניינות כי אישה תעמוד בראש חברת החדשות, הדגישה איש שלום כי מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' אינו מינוי ראוי: "מעציב שעד שסופסוף אישה ממונה לתפקיד, זו מישהי לא ראויה, בעלת אג׳נדה של ממש נגד נשים. עוד לא מאוחר להתעשת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה
    חנה 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הרוסים משתלטים על המדינה
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    ערו 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשתה בשכל תקשורת תשקורת
    סגור
  • 1.
    מעניין
    אריה 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לנו את הביצה השמאלית. למה מי היא ? קריינית חדשות
    סגור