תקשורת ומדיה

יוסף חדאד רותח מעצבים: "חולשה, טמטום, ביזיון ענק"

על רקע הפרסום כי ישראל שחררה את מנהל בית החולים שיפא יחד עם 50 מחבלים, יוסף חדאד מיהר להביע את התנגדותו הנחרצת לאותו מהלך. יוסף חדאד: "בזמן שעדיין יש 120 חטופים בלי שום מידע על מצבם וגורלם שסובלים בשבי, אנחנו משחררים את המחבלים האלה ככה סתם? חולשה, טמטום, ביזיון ענק!"

מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
לאחר שפורסם  כי ישראל שחררה את מנהל בית החולים שיפא יחד עם 50 מחבלים, מיהר יוסף חדאד, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", למתוח ביקורת חריפה בנושא בסטורי שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם"
"הלוחמים שלנו מחרפים את נפשם ונופלים כדי להכריע את המחבלים המתועבים של חמאס, ואחת המערכות החשובות הייתה בבית החולים שיפאא שהיה למעשה בסיס טרור של חמאס בו הוחזקו וגם נרצחו חטופים", כך כתב יוסף חדאד בסטורי ברשת החברתית "אינטסגרם".
פעיל ההסברה המפורסם המשיך להביע את התנגדותו הנחרצת לאותו מהלך וכתב: "בזמן שעדיין יש 120 חטופים בלי שום מידע על מצבם וגורלם שסובלים בשבי, אנחנו משחררים את המחבלים האלה ככה סתם? חולשה, טמטום, ביזיון ענק!".
לצד העובדה כי יוסף חדאד פועל באופן נרחב בזירה ההסברתית ומקפיד לקיים הרצאות שונות בארץ ובעולם על מצבה המורכב של מדינת ישראל בימים אלו, פעיל ההסברה הישראלי מרבה להיפגש עם לוחמי צה"ל.


(צילום: yosephhaddad@)
יוסף חדאד נפגש לאחרונה עם לוחמי צה"ל אשר מתמודדים עם הפרעת הפוסט טראומה, בעקבות החוויות המטלטלות שעברו בעת השירות הצבאי. בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב חדאד: "להתמודד עם פוסט טראומה זו לא בושה. הלוחמים הגיבורים שלנו שנלחמים כמו אריות בחזית עוברים חוויות קשות ורואים מראות קשים, מאבדים את החברים הטובים וחלקם גם נפצעים - קשה לצאת מכל זה בלי שהנפש גם עוברת טלטלה. אני יודע את זה מקרוב ממלחמת לבנון השנייה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המסקנה!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלקח מארועי אוקטובר זה שהציבור צריך להקים מכללה לפוליטיקאים ודיפלומטים.כך שיבואו אנשים טובים לפוליטיקה או למשרד החוץ ויעשו הסברה למדינה!!!!
    סגור
  • 1.
    שוחרר בתור משתפ (ל"ת)
    גדי רדיו 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור