תקשורת ומדיה

יוסף חדאד כואב: "קשה לצאת מזה בלי שהנפש עוברת טלטלה"

יוסף חדאד התייחס למצבם העגום של הלוחמים המתמודדים עם הפרעת הפוסט טראומה. בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב יוסף חדאד: "הלוחמים הגיבורים שלנו שנלחמים כמו אריות בחזית עוברים חוויות קשות ורואים מראות קשים, מאבדים את החברים הטובים וחלקם גם נפצעים - קשה לצאת מכל זה בלי שהנפש גם עוברת טלטלה"
 
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
לאחר שפעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה" תקף לאחרונה את העיתונאי גדעון לוי ואמר "אתה בושה ליהודים", יוסף חדאד פרסם לאחרונה ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) והפעם הקדיש אותו ללוחמים המתמודדים עם הפרעת הפוסט טראומה. 
בציוץ שפרסם היום (שישי) ברשת החברתית X, כתב חדאד: "להתמודד עם פוסט טראומה זו לא בושה. הלוחמים הגיבורים שלנו שנלחמים כמו אריות בחזית עוברים חוויות קשות ורואים מראות קשים, מאבדים את החברים הטובים וחלקם גם נפצעים - קשה לצאת מכל זה בלי שהנפש גם עוברת טלטלה. אני יודע את זה מקרוב ממלחמת לבנון השנייה".
 
בהמשך הציוץ, התייחס חדאד להשלכות המלחמה על הבריאות הנפשית של לוחמי צה"ל וכתב: "יש את הפציעה הפיזית ויש את הפציעה המנטלית והן קשורות זה בזה. לכן הייתה לי הזכות להגיע אתמול לפגוש את הגיבורים והגיבורות שלנו וקצת לחזק אותם באירוע של מרכז הצמיחה שהקים החבר והאח היקר שלי צוריאל פרידמן למען תהליך השיקום והצמיחה המנטליים. אנחנו כאן בזכותכם הלוחמים שהקריבו את הגוף והנפש למען המדינה הזו".
כאמור, יוסף חדאד תקף לאחרונה את העיתונאי גדעון לוי, לאחר שהאחרון השתתף בעימות טלוויזיוני ובמהלכו התבטא נגד פעולות הצבא ברצועת עזה. בעימות הטלוויזיוני, אמר לוי: "לעמוד כאן היום שמונה חודשים אחרי שהמלחמה התחילה ולדבר רק על הקורבנות היהודים, תוך התעלמות מוחלטת מ-38,000 אנשים שנהרגו באותם שמונה חודשים, התעלמות מוחלטת מהרעב, מההרס, מעשרות אלפי הילדים שנהרגו. זה למעשה מספר את כל הסיפור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה