תקשורת ומדיה

יאיר לפיד חוטף בענק: "מדבר כמו טוקבקיסט – אני מתבייש בו"

לאחר שיאיר לפיד מתח ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו במליאת הכנסת, שי גולדשטיין מיהר לתקוף אותו ברשת החברתית X. שי גולדשטיין: "לפיד מדבר כמו קפלניסטים ולא כמו נבחר ציבור. לפיד מדבר כמו טוקבקיסט ולא מכבד את המוסד שהוא נמצא בו. אני נבוך כשאני צופה בו נואם. אני מתבייש בו"

מערכת ice |  10
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
נאומו הדרמטי של יאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד", אשר התקיים אמש (שני) עורר הד תקשורתי רחב, לאחר שתקף את רה"מ נתניהו וציין בפניו כי אירועי ה-7 באוקטובר ייזכרו לעד ככשל ההיסטורי הגדול שהתרחש תחת כהונתו. "לא יישאר ממך כלום, לא יהיה עליך מוזיאון, לא תהיה מזרקה אחת על שם נתניהו, רק ה-7 באוקטובר'', כך ציין חה"כ לפיד בפני רה"מ נתניהו. 
בעקבות דבריו החריפים של יאיר לפיד, תקף שי גולדשטיין, מגיש תוכנית האירוח "פתחי את שי" בערוץ 14, את יו"ר מפלגת "יש עתיד" בציוץ שאותו פרסם מוקדם יותר היום (שלישי) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
"יאיר לפיד שובר את שיאי הביזוי של כנסת ישראל לדורותיה. הדרך שבה הוא מדבר אל ראש הממשלה היא פוליטיקה ברמה נמוכה שמביישת את מדינת ישראל. כשיאיר לפיד מדבר בצורה הבוטה וחסרת התקדים הזאת כלפי ראש ממשלה או כל נבחר ציבור אחר, הוא בעצם מבזה גם את הבוחרים עצמם וזה כבר דבר בלתי מתקבל על הדעת ומכוער", כך ציין גולדשטיין.
 
מגיש תוכנית הטלוויזיה בערוץ 14, אשר שימש מספר פעמים כפאנליסט בתוכנית "הפטריוטים", המשיך למתוח ביקורת חריפה על התנהגותו של לפיד וכתב: "יושב מולך אדם שנבחר על ידי המונים לתפקידו, אם אתה לא מכבד אותו לפחות תכבד את בני עמך, אחיך, שבחרו בו.  לפיד מדבר כמו קפלניסטים ולא כמו נבחר ציבור. לפיד מדבר כמו טוקבקיסט ולא מכבד את המוסד שהוא נמצא בו".
גולדשטיין, אשר נרתע מדבריו החריפים של יאיר לפיד, הוסיף לכתוב: "אני נבוך כשאני צופה בו נואם. אני מתבייש בו. הוא לא ראוי לתפקיד שאליו נבחר ובכל זאת יש מי שבחר בו ולכן אני לא אקרא לו חלאה לדוגמא כי אני מכבד את מי שבחר בו". 
בהמשך, הדגיש שי גולדשטיין כי בשל התנהגותו החריגה והמבזה, כך לטענתו, לפיד פוגע בעתידם של אזרחי ישראל: "הנזק שלפיד גורם כשהוא מציג סטנדרט נמוך כל-כך של שיח הוא נזק לעתיד העם הזה. השנאה הזו שלו ושל הקפלניסטים שמדברים כמוהו תשרוף את הגשרים בין חלקי העם ותביא לפירוק החברה הישראלית ומדינת ישראל. כשזה יקרה, תזכרו שיאיר לפיד הוא מאבות הקונספציה הזאת שאפשר להתבטא בצורה כזאת בכנסת ישראל. מביש ומאכזב. יאיר לפיד לא ראוי לכהן בכנסת ישראל".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אוייייי (ל"ת)
    דוד 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    לפיד
    א 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האפס מכבד רק את עצמו הטיפשות נוזלת ממנו חמור
    סגור
  • 8.
    יאיר לפיד
    ציפי 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה אפשר כבר לצפות מיאיר החלול וחסר בי,שפה זולה ירודה מסית ומדיח ! מבייש את עצמו ואת בוחריו ההזויים
    סגור
  • 7.
    לפיד
    אברהם 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מאדם חסר השכלה שלא סיים בגרות מינימלית אני לא מצפה לכלום אני פשוט מתבייש בבוחרים שלו שבוחרים בו למרות השכלתם הגבוהה
    סגור
  • 6.
    כאילו דהה
    לפיד המשתמט 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה כי הוא קפלניסט. יוצא נגד השתמטות חרדים, כשרובם לא בנויים פיזית בכלל לשירות קרבי, בעוד הוא, היה בנוי כמו הרקולס, ואיכשהו נבחר לעיתון המחנה במקום לסיירת, מעניין למה...
    סגור
  • 5.
    רק בבונים בוחרים בבבון שמאל בבונים (ל"ת)
    אבי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    השמאל מטומטמים בוחרים בליצן (ל"ת)
    אבי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 3.
    נו שי גולדשטיין... אישיות....
    בנצ 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 6
    לטעמי אידיוט מדופלם שעוד בערוץ 103 נדחה כסרח עודף ונקלט ברדיו ביביסטן
    סגור
  • 2.
    שימפנזה ושפינוזה
    טרובדור 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 6
    שופר מערוץ 14 מבקר את לפיד. נו, באמת. זה כמו ששימפנזה יבקר את שפינוזה.אבל למי אכפת מגוג ומגוג. רק ליברמן יכול להיכנס לנעליו הגדולות של ביבי מהפנט ההמונים.
    סגור
  • 1.
    לפיד- בבון .
    נונה 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לפיד- בבון
    סגור