בארץ

לפיד תקף את נתניהו: "אתה משקר כמו שאתה נושם"

יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד ביקר בחריפות את ראש הממשלה נתניהו: "אתה משקר כמו שאתה נושם" והתייחס לפרשת הצוללות: "כולם רואים את ההיסטריה מול מסקנות ועדת החקירה בעניין הצוללות"
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום (שני) במהלך דיון במליאת הכנסת את ראש הממשלה נתניהו "אדוני ראש הממשלה אתה משקר כמו שאתה נושם". בנוסף, התייחס לפיד למכתב האזהרה שקיבל נתניהו מועדת החקירה על פרשת הצוללות "כל מטרתך היא שלא נדבר על פרשת הצוללות ושחס וחלילה לא נשאל את השאלות שהוועדה שאלה. למה אישרת למצרים צוללות מאחורי גבו של צה"ל ומשרד הביטחון? למה ביטלת את המכרז הבינלאומי בשביל הצוללות הגרמניות של המקורבים שלך".
"אם כבר אתה מתעקש – שנינו יודעים שההסכם עם לבנון היה למרות התנגדות חיזבאללה ועסק בקידוחי גז בעומק הים" הוסיף לפיד "מה זה קשור לזה שחיזבאללה מפציץ את שטח ישראל במשך שמונה חודשים? אתה כמו תמיד שתקת, לא עשית כלום מול החיזבאללה. את הפועלים הזרים החלו להכניס מעזה במשמרת שלך. כולם רואים את ההיסטריה מול מסקנות ועדת החקירה בעניין הצוללות. עשית שם דברים שלא יעשו, סיכנת את ביטחון ישראל. לא תהיה מזרקה על שמך, רק את השבעה באוקטובר יזכרו לך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאיר לפיד
    א 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תלך כבר הביתה ותפסיק להשמיע את דברי הבלה שלך.. תתבייש אין לך כבוד לאף אחד. ילד שלא התפתח
    סגור