תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 תוקף: "הכוונה לקדם אג'נדה פוליטית שתפגע בימין"

על רקע החלטת בג"ץ סביב סוגיית גיוס תלמידי הישיבות לצבא, מיהר שמעון ריקלין להביע את התנגדותו בנושא. שמעון ריקלין: "ברור שכוונת בג"צ לא לדאוג לצבא או למדינה אלא לקדם אג'נדה פוליטית שתפגע בימין השנוא עליו. חבל שבג"צ כרגיל כל כך חסר אחריות וצבוע"

מערכת ice |  1
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
על רקע החלטת בג"ץ בנושא גיוס החרדים, מיהר שמעון ריקלין, איש התקשורת ומגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין ושות'" בערוץ 14, להביע את דעתו בנושא ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). ריקלין, תקף את שופטי בג"ץ וכתב: "ההחלטה של בג"צ על גיוס החרדים היא שקרית, צבועה, מפלגת, ופוליטית".
לאחר שציין כי הוא מתנגד לדרישת בג"ץ כי המדינה חייבת לגייס את תלמידי הישיבות לצבא, הסביר בהרחבה ריקלין לעוקביו ברשת החברתית, מדוע מדובר בהחלטה שקרית.  "הצבא של הרצי לא רוצה את החרדים. הוא רוצה חטיבה חרדית ואותה הוא יקבל. אפשר להבין את החרדים כשהם רואים מה עושים לסרוגים בצבא עם כל הזבל הפרוגריסיבי וחירטוטי היוהל"ם והרצון לחנך אותם מחדש".
לטענתו, מדובר בהחלטה צבועה כי מערכת המשפט לא עוסקת באותו נושא ביחס למשתמטים אחרים אשר מסרבים להתגייס לצבא. לצד זאת הדגיש ריקלין, כי בג"ץ לא עוסק בסוגיית האזרחים הערבים אשר לא מחויבים לשרת שירות צבאי. 
 
מלבד זאת, התייחס ריקלין לטענה כי מדובר בהחלטה מפלגת: "שאלת גיוס החרדים היא שאלה פוליטית שצריכה להיפתר בצורה פוליטית באמצעות דיון מקיף ועמוק בחברה. שיטת הפרוגרס של אני מחליט וזהו תוך עקיפת המוסדות הדמוקרטים ורצון העם מחלישה אותנו כחברה ותורמת להמשך הפילוג והתסיסה כפי שבג"צ אוהב לעשות. הרי ברור שזה לא יגרום לחרדים כעת להתגייס".
"זה רק יגרום לבג"צ כרגיל להרגיש מאוד טוב עם עצמו". בהמשך, התייחס שמעון ריקלין לשופט נועם סולברג וכתב: "בדברים הללו אני כולל גם את השופט סולברג שאשמח להבין מאין המומחיות שלו בצבא ובעיקר מה מקור הסמכות שלו להורות על גיוס מקיף שכזה שסותר את החוק הקיים שמשאיר את שיקול הדעת לצבא".
עוד הדגיש ריקלין, כי מדובר בהחלטה פוליטית: "הרי ברור שכוונת בג"צ פה לא לדאוג לצבא או למדינה אלא לקדם אג'נדה פוליטית שתפגע בימין השנוא עליו. חבל שבג"צ כרגיל כל כך חסר אחריות וצבוע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתוב אין תלמוד תורה ללא דרך ארץ (ל"ת)
    ישיבות ריקות מתורה 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור