תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ על נתניהו: "לא מסוגל לנהל מלחמה"

שי גולדן פרסם פוסט ארוך ב"פייסבוק" ובו מתח ביקורת חריפה על התנהלותם של חברי הממשלה, הרמטכ"ל ורה"מ נתניהו בימים מורכבים אלו. לאחר שכינה את שר הביטחון "סמרטוט", שי גולדן תקף את רה"מ נתניהו: "הוא אינו מסוגל לנהל מלחמה היסטורית, קל וחומר לנצח"

מערכת ice |  2
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
בפוסט ארוך ומפורט, שיתף אמש (רביעי) שי גולדן, מגיש תוכנית הבוקר של ערוץ 14, את עוקביו ברשת החברתית "פייסבוק" במספר תובנות מעניינות על המצב הביטחוני המורכב.
את דבריו פתח גולדן בקביעה נרחצת: "את החמאס אי אפשר לנצח - בגלל הרמטכ״ל התבוסתני, המטכ״ל הרכרוכי ודובר צה״ל השמאלני. את חיזבאללה אי אפשר להעמיד במקום, כמו גם להשיב את עקורי הצפון לבתיהם (כלומר, את מה שנשאר מהם) - בגלל הלחץ האמריקאי, או שוב: בגלל הרמטכ״ל התבוסתני וכו׳".
דבריו המפתיעים והחריפים של מגיש תוכנית הבוקר של ערוץ 14 לא הסתיימו בכך. לטענתו, שחרור החטופים הוא יעד בלתי אפשרי. "את החטופים אי אפשר להחזיר - כי אסור להתקפל בפני חמאס ולהסכים לעצירת המלחמה, למרות שבפועל צה״ל כבר הודיע שהוא קרוב לסיום העבודה ברפיח ולסיום המלחמה דה-פקטו. ומכאן שהגיוני גם להפסיק את המלחמה, וגם לא לממש את הפסקתה ממילא כקלף מיקוח במשא ומתן להשבת החטופים".
לאחר שציין כי המשבר של מדינת ישראל עם האמריקאים הוא אשמת "ביידן הסמרטוט" וכי מוטב לחכות לדונלד טראמפ, במידה וייבחר לנשיאות ארה"ב, כתב גולדן: "על הרחבת הממשלה אין מה לדבר - כי גנץ ואייזנקוט סוכני CIA, ליברמן שקרן וגדעון סער נוכל. ולכן גם אין קבינט בטחוני מצומצם, ומקבלים החלטות בפורום קבינט רחב. רק שלא באמת, כי שם בן-גביר מטריל את כולם, ולכן כל הקבינט הזה הוא פייק...".
לאחר שגולדן התייחס לשר יואב גלנט וכתב כי הוא "סמרטוט ושפוט של השמאל - והתנגדותו לחוק הגיוס נובעת משיקולים אישיים בלבד", מגיש הטלוויזיה מתח ביקורת על התנהלות השר בן גביר וכתב: "נותנים לבן-גביר להשתולל ולבזות את ראש הממשלה. נותנים לו להשתולל, ומלכלכים עליו, אבל שומרים עליו קרוב כדי שלא יפיל את הממשלה".
את דבריו החריפים, סיכם גולדן בשתי פסקאות וציין: "השמאל הבוגדני, הרמטכ״ל התבוסתני, שר הביטחון הסמרטוט, ראש השב״כ הכושל, בג״צ שונא ישראל, משפחות החטופים ההיסטריות והפוליטיות, איתמר בן-גביר המופרע, דרעי חסר האחריות, החרדים חסרי ההתחשבות, גנץ ואיזנקוט הבוגדים, התקשורת אשר משמשת זרוע תעמולה של החמאס, חברי כנסת בוגדניים ובעלי אינטרסים מתוך מפלגת השלטון, ביידן אוהב החמאס והפגנות השמאל".
גולדן עקץ את רה"מ נתניהו בסוף דבריו וכתב: "עכשיו, משנמצאו האשמים במצבנו, ניתן להמשיך בכל הכוח ולהגן על זכותו של האדם היחיד שאינו אחראי כאן לשום דבר, להמשיך ולנהל מלחמה היסטורית, אותה הוא אינו מסוגל לנהל - קל וחומר לנצח - בגלל כל הגורמים דלעיל. יש לתת לו את הכוח לקבל החלטות, עליהן לא ייקח אחריות, מכיוון שהוא לא אחראי למצב אותו הוא לא מנהל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם הבנתי נכון ההתייחסות לכל האישים הראשונים
    עירא 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא התייחסות סרקסטית. הביקורת שלו מכוונת לאדם אחד בלבד - נתניהו.
    סגור
  • 1.
    ככה זה בפוליטיקה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלנו הפוליטיקאים לוקחים אחריות.הם לוקחים אותה ואז זורקים אותה על מישהו אחר-אביעד הכהן פרופסור למשפט!!!!
    סגור