טלוויזיה

כתבת ערוץ 14 במינוי חדש: "אדאג להביא את הסיפורים הכי מעניינים"

לקראת הבחירות הדרמטיות בארצות הברית והקרב הגובר בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ, בערוץ 14 הישראלי החליטו להוציא את כתבת הערוץ, ליבי אלון, לשליחות מיוחדת בארה"ב, שם תסקר את הבחירות במעצמה מקרוב
מערכת ice |  1
ליבי אלון (צילום סטודיו תומאס תומר שלום)
הבחירות בארצות הברית מתקרבות ואיתן ההכנות של רשתות התקשורת ברחבי העולם, לקראת האירוע המכונן. רבים בעולם מחשיבים את הבחירות הקרובות בארה"ב כמשמעותיות ביותר, מאחר ושני המתמודדים כה שונים בהשקפותיהם.
דונלד טראמפ הרפובליקני נחשב בעיני הדמוקרטים לסכנה לא רק לארה"ב אלא לעולם כולו ומנגד נמצא הנשיא המכהן ג'ו ביידן, שתמיכתו בציבור ירדה דרמטית מאז נבחר לנשיא, ואת קמפיין הבחירות שלו הוא ממקד כפי שנראה כרגע, בתקיפות אישיות כלפי יריבו טראמפ.
בערוץ 14 הישראלי פרסמו היום (חמישי) כי לקראת הבחירות המסקרנות כל כך שיערכו בחודש נובמבר 2024, כתבת הערוץ ליבי אלון תצא לשליחות בארה"ב מטעם הערוץ ותסקר את נושא הבחירות משם.
ליבי אלון התייחסה למינוי החדש והמאתגר ואמרה: ״אני גאה ונרגשת לצאת לסקר את הבחירות לנשיאות ארה״ב 2024 ולייצג את המדינה ואת הערוץ, בייחוד השנה בצל המלחמה בישראל. אני מרגישה שזאת שליחות ענקית".
עוד הוסיפה ליבי אלון ואמרה: "כבר עכשיו רואים כמה המלחמה בישראל משפיעה על הבחירות ועל הקמפיינים של המתמודדים. אדאג להביא לכם את הסיפורים הכי מעניינים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה רבה ליבי
    א. קליין 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליבי אלון שיהיה לך בהצלחה ואל תשכחי לייצג את דולנד טראמפ ולגרום שהוא ייבחר לנשיאות ארה"ב
    סגור