תקשורת ומדיה

בלה חדיד חוטפת: "שקרנית ותומכת טרור - שום טיפה של אנושיות"

יוסף חדאד תקף את הדוגמנית בלה חדיד ברשת החברתית X, לאחר שזו שיתפה תמונה של החטוף ששוחרר משבי חמאס, אלמוג מאיר ג'אן. בתמונה ששיתפה הדוגמנית, נכתב כי מאיר ג'אן טען כי מחבלי חמאס אפו לו עוגת יום הולדת. יוסף חדאד: "אלו חיות אדם בלה חדיד...חיות אדם! מתועבים כמוך"

מערכת ice | 
בלה חדיד (צילום אינסטגרם/ בלה חדיד)
הדוגמנית המפורסמת, בלה חדיד, הצליחה לעורר את זעמו של יוסף חדאד, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה". חדאד, פרסם מוקדם יותר היום (רביעי) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וכתב על התמונה המטרידה ששיתפה דוגמנית הצמרת בלה חדיד. 
"שימו לב לשקר המתועב של תומכי חמאס שאשכרה בלה חדיד שיתפה בסטורי שלה! הם כתבו שאלמוג חשף בעדויות שלו שחמאס אפו לו עוגת יום הולדת במהלך השבי שלו בעזה", כך כתב יוסף חדאד לעוקביו ברשת החברתית X.
 
חדאד המשיך לתקוף את הדוגמנית המפורסמת וכתב: "מה שפסיכי כאן שבלה חדיד שיתפה את זה מתוך כוונה להראות כמה ארגון טרור אני חוזר ארגון טרור הוא 'אנושי'! אלו חיות אדם בלה חדיד...חיות אדם! מתועבים כמוך. את שקרנית ותומכת טרור בלי שום טיפה של אנושיות. בז לך!".
כידוע, זו לא הפעם הראשונה שבלה חדיד מצליחה לעורר את זעמו של יוסף חדאד. בחודש אפריל בשנת 2023, התייחס חדאד לפיגוע הרצחני שהתרחש בבקעת הירדן, אשר בעקבותיו נרצחו שתי ישראליות.
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב חדאד, בין היתר על בלה חדיד: "כל מדינה מתוקנת בעולם שבה היו מחבלים יורים בנשים צעירות לאור יום ומוודאים הריגה - היו עוצרים הכל ורומסים בכל דרך את כל הטרוריסטים באזור אלו ששלחו את המחבלים ואלו שחוגגים את זה... הגיע הזמן שנפעל בהתאם! בלה חדיד כבר העלתה סטורי שמספר על נשים צעירות שנרצחו על ידי מחבלים פלסטינים?! רק מוכיחה כמה היא צבועה שקרנית שטופת שנאה חולנית ותומכת טרור!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה