תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 זועם על חיים לוינסון: "מתבייש שישבתי לצד הדבר הזה"

אראל סג"ל זוכר לחיים לוינסון את אותו ציוץ חריף שפרסם אי אז בשנת 2015. בעקבות ההתבטאות של לוינסון אשר כללה את המשפט כי "כל הסיפורים על תקיפת אזרחים הם לא יותר מפנטזיות מיניות של אברי גלעד", אראל סג"ל תקף אותו ברשת החברתית X. אראל סג"ל: "מתבייש בכל דקה שישבתי לצד הדבר הזה"
מערכת ice |  2
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
אראל סג"ל, מגיש בערוץ 14 ושדרן רדיו ב-103FM, פרסם אמש (חמישי) ציוץ ברשת החברתית X ובו מתח ביקורת חריפה על התבטאותו של חיים לוינסון, איש התקשורת ומגיש תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולינסון" בערוץ 12
בציוץ שפרסם אמש ברשת החברתית, סג"ל תקף את איש התקשורת חיים לוינסון, אשר נהג להגיש עמו את תוכנית הבוקר בתחנת הרדיו 103FM. "מתבייש בכל דקה שישבתי לצד הדבר הזה".
עוד כתב אראל סג"ל בציוצו ברשת החברתית X: "בעוד הבנים נלחמים ומסכנים חייהם, ורטהיים, אבי ניר, אבי וייס וקשת 12 נותנים במה לאדם חסר אחריות (וזה אנדרסטייטמנט) שהאויב מהדהד. חרפתו חרפתם".
 
דבריו החריפים של אראל סג"ל על חיים לוינסון נוגעים לציוץ שפרסם איש התקשורת אי אז בשנת 2015. סג"ל, שיתף ציוץ של אחד ממשתמשי הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר), אשר התייחס לאותה התבטאות של לוינסון.
באותו ציוץ ישן שפורסם בשנת 2015, כתב לוינסון לעוקביו ברשת החברתית: "העובדה היא שבשלושת הפעמים שחמאס השתמש במנהרות הוא תקף חיילי צה"ל. כל הסיפורים על תקיפת אזרחים הם לא יותר מפנטזיות מיניות של אברי גלעד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חדשות
    אילנה 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיים לוינסוו המיץ של הזבל צואה מהלכת .בושה וחרפה הזבל הזה צחק על חטופה
    סגור
  • 1.
    פירסום
    חגית 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיים לוינסון זה מה שניקרה זבל לבן אדם חלול בושה לערוץ שיש לו אנשים כמו לוינסון אופירעע…
    סגור