תקשורת ומדיה

חיים לוינסון מודה: "אם גוטליב תתבע זו תהיה התביעה התשיעית"

על רקע תביעת הדיבה שהגיש נגדו חה"כ אלמוג כהן, חיים לוינסון מציין כי הוא מתמודד עם שמונה תביעות שעליהן אחראים שישה משרדי עורכי דין שונים. חיים לוינסון: "אם גוטליב תתבע זו תהיה התביעה התשיעית"

מערכת ice |  3
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
חיים לוינסון, מגיש תוכנית הטלוויזיה" אופירה ולוינסון" בערוץ 12, הסתבך לא מעט עם אישים בכירים במערכת הפוליטית לאחרונה. לאחר שבשידור חי בתוכנית "אופירה ולוינסון", חה"כ אלמוג כהן, הגיש לו את מסמכי תביעת הדיבה וטען כי לשניים "יש חוב פתוח", לוינסון מתמודד כעת גם עם הודעת ההתראה לפני תביעה שקיבל מחה"כ טלי גוטליב (הליכוד). 
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום (ראשון), כתב לוינסון: "יש נגדי בימים אלו 8 תביעות יש לי 6 משרדי עורכי דין שונים. אם גוטליב תתבע זה תהיה התביעה התשיעית". כזכור, בתוכנית הטלוויזיה שאותה הוא הגיש יחד עם חברתו אופירה אסייג ביום שישי האחרון, חיים לוינסון מתח ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו ואף התייחס לציוץ של חה"כ גוטליב אשר פורסם ברשת החברתית X. 
בעקבות כך, מיהרה חה"כ גוטליב לתקוף את מגיש תוכנית "אופירה ולוינסון", וכתבה ברשת החברתית X: "חיים לוינסון השקרן המסוכן והנואש מפרסם פייק גמור ושקר מוחלט אודותיי כשהכל משרת את מטרת השמאל הקיצוני להגחיך ולבטל כל איש ואשה ימניים שמשפיעים רחמנא ליצלן על דעת הקהל". 
 
מלבד אותה ביקורת חריפה שפורסמה ברשת החברתית, חברת הכנסת ממפלגת הליכוד, שיגרה הודעת ווטאסאפ ללוינסון וציינה כי מדובר בהודעת התראה לפני תביעה. "במסגרתה, הנך נדרש למחוק את פרסומך השקרי, וכן לפרסם הבהרה כי פרסומך אודותיי היה שקרי. אינני דורשת פיצוי כספי וזה לא מה שמניע אותי".  
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הפה שעובד בלי מוח. (ל"ת)
    נוית 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לוינסון איש דוחה והבדיחה על הקולה של נועה דוחה
    הילי 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להקיא עליו וממנו
    סגור
  • 1.
    טלי ראשת ממשלה בקרוב
    טלי ראשת ממשלה בקרוב 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    טלי ראשת ממשלה בקרוב
    סגור