ויראלי

חיים לוינסון חוטף בעוצמה: "שקרן, מסוכן ונואש"

טלי גוטליב יצאה בחריפות נגד המגיש: "חיים לוינסון השקרן המסוכן והנואש מפרסם פייק גמור ושקר מוחלט אודותיי כשהכל משרת את מטרת השמאל הקיצוני להגחיך ולבטל כל איש ואשה ימניים שמשפיעים רחמנא ליצלן על דעת הקהל. ושלא יהיה ספק לאיש. אני ימנית גאה!! חפצת חיים בארץ הזו"
מערכת ice |  1
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/חיים לוינסון)
לאחר שהתוכנית "אופירה ולוינסון" ששודרה שלשום (שישי) בקשת 12 נפתחה במונולוג נוקב של המגיש חיים לוינסון, שתקף את רה"מ נתניהו על טיפול בנושא החטופים, הוא העלה ציוץ לועג לחברת הכנסת טלי גוטליב.
היא מבחינתה לא נותרה חייבת וענתה בזעם: "חיים לוינסון השקרן המסוכן והנואש מפרסם פייק גמור ושקר מוחלט אודותיי כשהכל משרת את מטרת השמאל הקיצוני להגחיך ולבטל כל איש ואשה ימניים שמשפיעים רחמנא ליצלן על דעת הקהל. ושלא יהיה ספק לאיש. אני ימנית גאה!! חפצת חיים בארץ הזו. אעשה הכל למען השבת הבטחון לאזרחינו והשבת ההרתעה נגד אויבינו".

עוד הסבירה: "את החנפנות לכל העולם, את התבוסנות, את השנאה העצמית ואת הוצאת דיבת הארץ רעה אשאיר לתומכי טרור מבית כדוגמת לוינסון ועיתון הארץ תומך החמאס בו הוא עובד".
כאמור, לוינסון כתב בטוויטר שלו: "חברת הכנסת טלי גוטליב בהודעה מיוחדת: "לפני שעה קלה הגשתי תלונה במשטרת ישראל נגד נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, שהפר את הנחיות הצנזורה וחשף בשידור חי את הצעתה של ישראל לחמאס להפסקת המלחמה וזאת מבלי שקיבל אישור. אני דורשת ממפכ"ל המשטרה לעצור את ביידן לחקירה כשיגיע לישראל בפעם הבאה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לויסון
    טלי 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה באמת חולה בראש .עוף לנו רד מהעניים חצוף ,מאושרים שאנחנו לא רואה יותר ערוץ 12 כבר שנים!!!!
    סגור