ויראלי

חיים לוינסון חושף: "לא רציתי לבוא. התקשרו אלי בכירים בקשת"

חיים לוינסון התארח ביום שישי האחרון בתוכניתם של ארז טל וישראל קטורזה ושיתף לראשונה כי  אולץ להגיע לאירוע משפחתי של אופירה אסייג, למרות שלא רצה בכך: "לא הייתה לי ברירה, התקשרו אלי בכירים ב'קשת' ואמרו לי, אתה לא יכול לא לבוא"
רוני שיינר |  5
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום אור גפן)
אופירה אסייג ובעלה גיל מנקין חגגו בחודש שעבר בר מצווה לבנם, אריאל. באירוע החגיגי, שהתקיים במסעדת שף בתל אביב, נכחו מאות אורחים שנבחרו בקפידה על ידי בני הזוג. בין האורחים היה חיים לוינסון, השותף החדש של אסייג להגשת התוכנית בקשת 12. 
ביום שישי האחרון, במסגרת אירוח עם אופירה בתוכניתם המשותפת של ארז טל וישראל קטורזה, שיתף לוינסון מה גרם לו בסופו של דבר להגיע לאירוע, למרות שלא רצה בכך: "בוודאי שהייתי בבר מצווה. לא הייתה לי ברירה", שיתף והמשיך: "לא רציתי לבוא. התקשרו אלי בכירים ב'קשת' ואמרו לי, אתה לא יכול לא לבוא".
בנוסף, לוינסון חשף כי במהלך האירוע כלל לא נתקל בילד הבר מצווה: "הילד לא היה שם בכלל". אופירה מיהרה להגיב לדברים: "היה מתחם מיוחד לילדים, לוינסון".
נזכיר, כי עוד ביום האירוע עצמו, לוינסון לא טרח להסתיר את אי רצונו להיות שם, כששיתף את הצוות של גיא פינס: "זה ממש לא בשבילי. אבל בסדר, בשביל אופירה, מה אפשר לעשות". אופירה הגיבה: הוא כיבד ואני מאוד מעריכה". לוינסון המשיך: "אני נקמתי בצ'ק. אני מבין את הערך הסימבולי באירוע הזה, זה לא בשבילי אבל יאללה, עוד יום".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הו! הכריחו אותו, משחו אותו בשמן היישר ממירעה הצאן
    דלית 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש "הנבחר" איזה נפיחה הייצור הנאלח הזה. דיכאו לו את המיניות כשהיה חרדי? חזר בשאלה, אבל נשאר לו ה"הם" פחות טובים, כי זה תמיד הרגיע את הקנאה באורח החיים החילוני שללא כבלים רבים. עלאק מצטענע.. אם לא היה רדיקלי על סף מרגל, איש לא היה מציע לו עבודה בערוץ 12 (או 13? אותו זיפת...). עוד בור ועם הארץ שחושב שהוא "איכותי"
    סגור
  • 4.
    מעניין
    ציוני 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש מעניין לי את הת.....
    סגור
  • 3.
    האישה הזו מופקרת!
    נימני 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניהלה ביודעין מערכת יחסים עם גבר נשוי וגרמה כתוצאה מכך לפירוק המשפחה
    סגור
  • 2.
    מרגיש לי שקשת זה כמו הליכוד. לוינסון תהיה אתה. (ל"ת)
    גולן 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ושוב מתגלה לווינסון במערומיו
    נלסון שירי 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לווינסון המלא מעצמו. הטהרן והצדקן נחשף בפרצופו האמיתי סמרטוטון של עשירים הגיבור הגדול עם הלשון המושחזת התגלה כתולעת חשופית עלובה זוחל על גחונו לפני עתירי הממון והכח אפס מאופס. כלום עלוב. שמן ומכוער מבחוץ ומבפנים. גוש אלים של שחצנות ללא כיסוי
    סגור