תרבות ופנאי

ההכנות בעיצומן: ישראל קטורזה ושלום אסייג בדרך לקיסריה

ישראל קטורזה ושלום אסייג נפגשו היום לסגירות אחרונות לקראת ערב סטנד אפ משותף, שיתקיים בחודש יולי הקרוב באמפי קיסריה. שלום: "אני וישראל התחלנו יחד על אותה במה בשנת 93 ונשארנו חברים כל השנים האלה, עכשיו הגיע הזמן לעמוד שוב על אותה במה יחד"
רוני שיינר | 
ישראל קטורזה ושלום אסייג (צילום אינסטגרם)
בחודש מרץ האחרון סיפרנו לכם שישראל קטורזה ושלום אסייג, מגדולי הקומיקאים בארץ, חתמו סגרו ערב סטנד אפ משותף, שיתקיים בחודש יולי באמפי קיסריה. לפי התכנון, השניים יחלקו את אותה הבמה, באמפי שנחשב לסמל סטטוס יוקרתי ונחשק מאוד בקרב אמני ישראל. 
היום (שלישי) נפגשו השניים לסגירות אחרונות, זמן קצר לפני שיכריזו באופן רשמי על קיומו של המופע ועל פתיחת מכירת הכרטיסים. "מתכננים דברים מאחורי הגב", כתב קטורזה וצירף תמונה של שניהם כשהם יושבים יחדיו במסעדה ונראים עם אדם המצולם מגבו.  

חוזרים לעבוד יחד. ישראל קטורזה ושלום אסייג (אינסטגרם)
שלום אסייג אישר את הידיעה ומסר: "כיף גדול, מחכה לזה בהתרגשות רבה. אני וישראל התחלנו יחד על אותה במה בשנת 93 ונשארנו חברים כל השנים האלה, עכשיו הגיע הזמן לעמוד שוב על אותה במה יחד". 
בימים אלה, ישראל קטורזה מופיע ברחבי הארץ עם מופע הסטנד אפ שלו. במקביל, חזר להגיש מדי יום שישי את תוכניתו המשותפת עם ארז טל, "זה לא אולפן שישי".
אסייג השתתף אמש בהשקת סרט הקולנוע "אמצע החיים" בו הוא מככב. לאחרונה נחשף כי הסדרה הקומית המצליחה "שנות ה-90", אותה יצר תחילה עם אחיו ובהמשך עם בנו, לא תמשיך לעונה נוספת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה