טלוויזיה

חיים לוינסון חוטף ביקורת חריפה: "בן אדם רדוד"

בשיחה עם שרון גל, גלר הגיב לסערה עם חיים לוינסון: "אני מקושר לבית הלבן ואני יודע דברים. ביידן בקושי הולך, הוא לא יודע מי הוא. מי מאחוריו? אובמה, והאידיאולוגיה היא נגד ישראל. אז לא התרגשתי, לוינסון תוקף את הכפית שלי? בן אדם רדוד"
מערכת ice |  2
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/חיים לוינסון)
ביום שישי האחרון, במהלך תכנית בה התארח, המגיש חיים לוינסון החל לתקוף את האורח אורי גלר אמן הטלפתיה בתכנית של חיים אתגר בקשת 12 וגם אתגר עצמו ואפילו אופירה אסייג שישבה לצדו לא הצליחו לעצור את הסיטואציה מלהסלים. כעת, גלר מגיב לוויכוח המכוער.
בשיחה עם שרון גל, גלר הגיב לסערה עם חיים לוינסון: "אני מקושר לבית הלבן ואני יודע דברים. ביידן בקושי הולך, הוא לא יודע מי הוא. מי מאחוריו? אובמה, והאידיאולוגיה היא נגד ישראל. אז לא התרגשתי, לוינסון תוקף את הכפית שלי? בן אדם רדוד"
 
כזכור, גלר ביקש מלוינסון להסביר וקיבל תשובה: "זו פשוט דמגוגיה לא אינטיליגנטית, אני אגיד לך משהו ואל תפגע, אני באתי ממשפחה חרדית, אז אחד הדברים שלא גדלתי עליהם ומעולם לא הצלחתי להבין זה איך נהיית שם דבר במדינת ישראל".

לוינסון המשיך בהשתלחות המוגזמת בשידור חי נגד גלר: ״ישבתי פה כמה דקות, אתה חולה פרסום, אין לך שום דבר אינטלגנטי לומר. הדברים שאתה אומר על ביידן שהוא מדשדש או לא מדשדש, יש לך את הפאתוס של האשכנזים שהיו פה בשנות ה-70 שאתה עושה פאוזה כאילו אתה עומד לומר משהו אינטיליגנטי ואז אומר את הדבר הכי בנאלי עלי אדמות". 
לוינסון חיכה את גלר ואמר בדרמטיות: "חוסיין עומד מאחוריו, עכשיו כאילו מה אובמה או לא אובמה, למה אתה לא יכול לתת טיעון אינטיליגנטי וקוהרנטי, ביידן לא בובה, הוא 50 שנה סנאטור יש לו את יתרונותיו ואת חסרונותיו, אני לא יכול לסבול את הלעג הזה".
גלר נותר המום והשיב: ״סליחה עצרו לנו את הנשק נכון? מי עצר את זה?", לוינסון שאל: "אובמה? מה זה קשור?", גלר המשיך: "זה קשור, הנשק בא מארצות הברית ועצרו את זה", לוינסון השיב בחוסר סבלנות: "נו, נו.. אבל שאתה אומר חוסיין אתה מעלה פה קונספירציות". גלר תקף: "תפסיק, אתה לא מעניין אותי, אתה משחק אינטיליגנט איתי, אני גם קצת יותר מבוגר ממך, אני נותן לך להביע את דעתך״.
אתגר טען בפני לוינסון כי הוא לא יכול לזלזל בגלר, לא משנה מה הוא חושב: "אני אישית לא מבין את זה, שנות ה-80 עברו", לוינסון אמר. אתגר ביקש ממנו: "הוא עשה דברים, אתה רק צריך לכבד את האורח זה הכל"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וגם מכוער תחת (ל"ת)
    שמישהו יגיד לו 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אלוף השרלטנים
    יוסי 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורי גלר הוא אב הטיפוס של השרלטנים והרמאים. מאחז עיניים נכלולי שרק מחפש להסתובב בין הרגליים של ידוענים! יש לשים קץ להתלהבות מתרגיליו ותעלוליו של גלר
    סגור