ויראלי

אופירה אסייג חוגגת: "סופו של כל סמרטוט, בקרוב אצלך"

אסייג שיתפה תמונה של מנהיג חיזבאללה בלבנון חסן נסראללה וכתבה: "בקרוב אצלך סמרטוט, זה סופו של כל רשע, בקרוב גם יבכו עלייך", כשהיא משתפת את הכתבה שאומרת כי בלבנון הוכרזו שלושה ימי אבל בשל מותו של ראיסי
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג שמחה בנפול אויבינו. אחרי שהבוקר [ראשון] המשטר האיראני אישר רשמית כי נשיא איראן איברהים ראיסי בן ה-64, ושר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדוללהיא, נהרגו בהתרסקות מסוק במהלך טיסה במזרח אזרבייג'ן, המגישה של קשת 12 הביעה את שמחתה וכבר מאחלת למנהיג לבנון אותו הדבר.
תחילה היא העלתה את גופתו השרופה של ראיסי בתמונה שפורסמה על ידי התקשורת האיראנית וכתבה: "וזה סופו של כל רשע, ראיסי נשרף כליל היישר לגיהנום, איברהים ראיסי ביי".
 
בסטורי נוסף שלה, אסייג הוסיפה תמונה של מנהיג חיזבאללה בלבנון חסן נסראללה וכתבה: "בקרוב אצלך סמרטוט, זה סופו של כל רשע, בקרוב גם יבכו עלייך", כשהיא משתפת את הכתבה שאומרת כי בלבנון הוכרזו שלושה ימי אבל בשל מותו של ראיסי.
למעשה, מרגע ההכרזה על מותו של הנשיא ראיסי, ייערכו באיראן בחירות מיוחדות לנשיאות בתוך 50 יום בלבד. עד אז, מי שימלא את מקומו ויכהן כנשיא בפועל אחרי ראיסי: הוא סגן הנשיא מוחמד מוח'בר, אך הדבר תלוי באישור הסופי של המנהיג העליון עלי חמינאי, החשש הוא שייתכנו הפגנות ברחבי איראן.
כאמור, שני המסוקים האחרים נחתו בהצלחה ביעד, אך המטוס של ראיסי התרסק. מי שהיה עמו ביחד הוא שר החוץ, חוסיין אמיר עבדוללהיא, מושל אזרבייג'ן ועוד בכירים במשטר האיראני.  ראש הסהר האדום באיראן צוטט באומרו: "אין שום סימן חיים באתר ההתרסקות". לפי דיווחים ישנה תמונה המציגה את ההריסות וגופה של אחד הנוסעים על סיפון המסוק
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בקרוב הצלך אופירה הזו.. (ל"ת)
    אני 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    ואין לה אפילו תמונה אחת עם בעלה?
    יש לה הרבה תמונות 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ??
    סגור
  • 1.
    מי זאת ? (ל"ת)
    חן 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור