תקשורת ומדיה

חיים לוינסון נגד איציק זוהר: "בכה למחבק העבריינים שרודפים אותו"

על רקע סערת איציק זוהר ותקיפת בת הזוג לשעבר, חיים לוינסון פרסם ציוץ ברשת החברתית X והתייחס לריאיון שהעניק לבועז גולן בתוכנית "האולפן הפתוח" בערוץ 14. חיים לוינסון: "קלאסיקה של ימין ישראלי: בפברואר האחרון איציק זוהר רץ לבכות אצל מחבק העבריינים בועז גולן שרודפים אותו כי הוא בערוץ 14 והוא 'לא ייתן' שתיפול שערה מראשו של בת זוגו"

מערכת ice |  1
איציק זוהר ומיטל אדרי (צילום אור גפן)
מוקדם יותר היום (רביעי) פורסם על ידי אתר החדשות "מאקו סלבס" כי איציק זוהר, כדורגלן העבר, תקף את בת זוגו לשעבר, מיטל אדרי. בציוץ שפרסם איש התקשורת ומגיש תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12,  חיים לוינסון עקץ את כדורגלן העבר והזכיר לעוקביו את הריאיון שהעניק לערוץ 14, אשר במהלכו התייחס לסערת התקיפה שפורסמה בחודש פברואר האחרון.  
"קלאסיקה של ימין ישראלי: בפברואר האחרון איציק זוהר רץ לבכות אצל מחבק העבריינים בועז גולן שרודפים אותו כי הוא בערוץ 14 והוא 'לא ייתן' שתיפול שערה מראשו של בת זוגו". בפועל: הוגש נגדו אישום שדפק לה מכות", כך כתב לוינסון על כדורגלן העבר. 
כזכור, במהלך חודש פברואר האחרון, איציק זוהר התראיין לתוכנית "האולפן הפתוח" של ערוץ 14, אשר אותה מגיש איש התקשורת בועז גולן. במהלך הריאיון, התייחס זוהר לטענות שעלו כלפיו בנושא תקיפת בת זוגו לשעבר, מיטל אדרי. 
 
"הבת זוג שלי היא בשבילי עולם ומלואו והיא מעל הכל. אני לא אתן לאף אחד להזיז שערה מהראש שלה... בגלל שאני אפחד מכותרת כזו או אחרת". בהמשך דבריו, זוהר סיפר על כך שהוא מתמודד עם תגובות שליליות במיוחד בנושא ואף הוסיף כי רבים מתנכלים לו בשל הופעותיו הרבות בערוץ 14: "אני גם רואה את התגובות ואני גם קורא את התגובות, ואני רואה כל מיני התקפות של אנשי שמאל – דברים שלא קרו לי בעבר לפני שהגעתי לערוץ 14".
על פי הפרסום של מאקו סלבס, צוין כי כדורגלן העבר תקף את בת זוגו לשעבר בבניין המגורים שבו השניים גרו. בכתב האישום נכתב: "זוהר אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, ומכוונו לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. מיד ובסמוך, אחז הנאשם בחוזקה בשערה של המתלוננת והכניסה לתוך לובי הבניין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנקניק לוינסון נכנס לנעליים של ברקוביץ בלי בעייה,הסרחון (ל"ת)
    מציאות עגומה 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור