תקשורת ומדיה

נחשף: זהו השיר הים תיכוני האהוב בישראל

בהצבעה שערכו כאן גימל בנושא השירים הים תיכוניים, שירו של זוהר ארגוב, "הפרח בגני" זכה למספר הקולות הרב ביותר והוא במקום הראשון, במקום השני נמצא השיר "נשבע" של חיים משה
מערכת ice |  1
האזנה (צילום unsplash)
לפי בחירות הקהל בבית במצעד שערכו כאן גימל בשיתוף ynet, "הפרח בגני" הוא שיר אגן הים התיכון האהוב ביותר על הישראלים. שירו של זוהר ארגוב שכתב אביהו מדינה אותו הלחין יחד עם משה ומוש הגיע למקום הראשון ״במצעד אגן הים התיכון״.
המצעד הגיע לסיומו עם מספר שיא של מצביעים, בשעה האחרונה של השידור ששודרה בכאן גימל, כאן 11, כאן box ובאתר ynet, והוגשה על ידי מיכל אסולין ולצדה הזמר אבי אבורומי, ביצע את השיר הזמר שמעון בוסקילה.
אל המקום השני הגיע השיר ״נשבע״ (חיים משה, מילים: שמוליק קלוסקי, לחן: יאיר קלינגר) ובמקום השלישי ״צלצולי פעמונים״ (אהובה עוזרי). אל המקום הרביעי הגיע שירו של יוני רועה, ״פרי גנך״ שזכה לביצוע מחודש מרגש של המבצעת המקורית אביבה אבידן יחד עם אבי אבורומי.

(קרדיט צילום: כאן גימל)
למקום החמישי הגיע גם כן שיר של זוהר ארגוב, ״בדד״ (מילים: עמשי לוין, לחן: עוזי מלמד). במהלך יום העצמאות כולו הועבר השידור חי מטיילת בת ים והוקדש כולו לכוחות הביטחון ובתפילה להחזרת החטופים.
התארחו בו מיטב האמנים ובהם אבי סינוואני, חיים משה, חיים אוליאל, ספיר סבן, קרולינה, מאיה דדון, רגב הוד, עידן יניב, לצד מגישי האגן בעבר ובהווה ובהם מיכל אסולין, עומר בן רובי, מנחם פרי, שמעון פרנס, ויוני רועה.
אל מגישי כאן גימל הצטרפו במהלך המצעד לראשונה מאיה בצלאל וקותי סבג. במהלך השידור הכריזו מאיה וקותי על תוכניתם החדשה ״מאיה וקותי - התחלנו״, שתעלה בקיץ, בכל בוקר, בכאן גימל.

(קרדיט צילום: כאן גימל)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השתגעתם???
    קוטי????? 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי הוא בכלל?????? מפסיק להאזין לרשת ג
    סגור