תקשורת ומדיה

בן כספית חושף את האמת על גדי איזנקוט: "הוא נשאר לבד"

בטורו באתר "מעריב", חשף בן כספית כי בני משפחתו של גדי איזנקוט ניסו לשכנע אותו להצטרף אליהם לנסיעה לחו"ל בחג הפסח, אלא שעמדתו של הרמטכ"ל לשעבר לא השתנתה: "כל השאר נסעו. הוא נשאר כאן, לבד"

מערכת ice |  4
גדי איזנקוט (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
איש התקשורת והעיתונאי בן כספית מרבה למתוח ביקורת חריפה נגד ממשלת הימין בכלל ונגד ראש הממשלה בנימין נתניהו אך בטורו באתר החדשות "מעריב", הוא התמקד הפעם בטרגדיה הנוראית שהתרחשה לרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט.
לאחר שהקפיד לציין כי הוא חש הערכה עמוקה עבור הרמטכ"ל לשעבר שאיבד את בנו גל במלחמה הנוכחית, ציין כספית כיצד אותה טרגדיה משפחתית השפיעה באופן ניכר על נראותו של אינזקוט: "ראיתי איך המכה הזו מאיימת למוטט את המשפחה, ואת הצל התמידי שהיא הטילה על הפנים שהיו המחייכות ביותר שפגשתי בצה"ל".
לצד זאת, חשף כספית כי משפחתו החליטה שאת חג הפסח היא תחגוג בחו"ל, זאת בכדי להתנתק מהמצב המורכב בארץ ומהחוסר של בנם היקר שנפל בעת מילוי תפקידו במלחמה. למרות שמספר בני משפחה ניסו לשכנע את הרמטכ"ל לשעבר להצטרף אליהם, עמדתו בנושא לא השתנתה – הוא העדיף להישאר בארץ ולהמשיך את חובתו כחבר קבינט. 
על פי הסיפור שהציג כספית, אשר הובא על ידי מקורב של איזנקוט, ציין כספית כי הכרטיס טיסה של הרמטכ"ל לשעבר בוטל לאחר לא מעט ניסיונות שכנוע להצטרף אליהם ליעד באירופה.
בכך הדגיש כספית בטורו ב"מעריב", את מסירותו והתחייבותו מעוררת ההשראה של איזנקוט להחזרת החטופים וניצחון צה"ל וסיכם זאת במשפט אחד: "כל השאר נסעו. הוא נשאר כאן, לבד".
לטענת כספית, בזמן הפנוי שנותר לו מאירועי החג, אינזקוט החליט להיפגש עם משפחות החטופים. הרמטכ"ל לשעבר מקיים קשר רציף עם חלק מהמשפחות. לצד התמיכה במשפחות החטופים, ציין כספית כי הוא נסע צפונה ונפגש עם ראשי המועצות וניסה לעודד את אלו שהתייאשו מהמצב הביטחוני המורכב. לאחר מכן, נסע לאחיו וקיים את החג עם משפחתו. 
לצד זאת, ציין כספית כי על אף מחויבותו העמוקה ופעילותו המבורכת של איזנקוט, עליו לצאת מהממשלה. "הוא גם לא מתקומם על ההפגנות מול ביתו, של אלה שקוראים לו לצאת מהממשלה (גם אני חושב שהגיע הזמן לצאת). להפך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אייזנקוט אינו מתאים
    מומו ווז 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש אינו נראה , אינו מדבר ואינו פעל כמנהיג. מציע לו לפרוש מהפוליטיקה, ולא לעשות מעצמו צחוק.
    סגור
  • 3.
    גדי אייזנקוט שילם את מחיר היוהרה והשאננות
    מאיר 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שילם בריבית דריבית.
    סגור
  • 2.
    אייזנקוט
    אורנה כץ 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את מי זה בכלל מענין עם מי הוא נשאר
    סגור
  • 1.
    הוא הבין את מה שאתם מסרבים להבין. האויב לא מבדיל
    דודי א 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההבדל העמוק ביננו הוא בעיקר תרבותי. לא רק פוליטי. וזה בסדר שחלקכם חושבים שאתם יותר... זה בסדר ומובן מאיפה זה בא לכם עוד 2 או שלוש דורות זה ישתנה . אבל זה ביננו. זה לא מעניין את האוייב שרצח וחטף נשים שמאל או ימין. אלה שמפגינים בעולם שונאים יהודים באשר הם. ואת זה עוד לא הבנתם. חבל
    סגור