תקשורת ומדיה

מאיה ורטהיימר משתפת בכאב: "יושבת בבית קברות, עדיין מחכה לך"

המשפיענית שיתפה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה ובו ציינה שנתיים ללכתו של אביה, אשר נפטר מסרטן. "אני מראה לך תמונה ואתה לא אומר כלום. מה שגעגועים עושים, אי אפשר לכתוב את זה אה?"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
המשפיענית מאיה ורטהיימר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה פוסט מרגש בו ציינה שנתיים ללכתו של אביה, ושיתפה ברגע בו החליטה לחשוף בפניו שהיא בהריון. "כבר שנתיים שהאיש הכי טוב שהכרתי לא נמצא בכדור הארץ", כתבה.
באלבום ששיתפה פרסמה תמונות רבות שלה ושל אביה ביחד, והוסיפה: "התמונה השנייה והשלישית מאותו היום שאני לא אשכח מעולם. ישבנו במרפסת, אתה ואמא ואספי ואני מולכם- "יש לנו משהו לספר לכם"... אתה בוחן כל הבעה, מי כמוך מכיר אותי. "אני בהריון". חיבקת אותי חזק חזק".
 
 
עוד היא הוסיפה כי אביה ביטל את התכנונים שלו לאותו ערב והודיע כי "הולכים לחגוג", וכך היה. למרות הרגעים היפים שנצרבו בזיכרונה של ורטהיימר והעובדה כי זה היה אחד מהימים הכי טובים בעולם, לדבריה, היא כתבה: "הפעם זה אחרת, אני יושבת בבית קברות מראה לך תמונה ואתה לא אומר לי כלום. מה שגעגועים עושים, אי אפשר לכתוב את זה אה? זה כאילו מישהו לקח חתיכה בפאזל של הנשמה שלי, אבא תמיד ישאר לנו השיר שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה