תקשורת ומדיה

אופירה אסייג רוקדת: עם מי נתפסה מבלה בהופעת הענק?

אופירה אסייג הגיעה להיכל מנורה מבטחים להופעה של עדן בן זקן ורקדה בשורות הראשונות עם שניים מחבריה הטובים, מעצב השיער מיקי בוגנים ואירית רחמים. השלושה רקדו ולא מעט נשיקות הוחלפו ביניהם בשירים המרגשים
מערכת ice |  5
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בהופעה של עדן בן זקן שהתקיימה אמש [שלישי] בהיכל מנורה מבטחים, העלתה הזמרת מופע חימום מיוחד ויוצא דופן, בניצוחו של המתופף הצעיר רותם קלדרון. משפחתו של קלדרון נחטפה מביתם בקיבוץ ניר עוז, לעזה. אחיו ואחותו שוחררו מאז, אך אביו עופר עדיין נמצא בשבי החמאס. בקהל, הייתה מי שנהנתה מאוד ומעריצה מושבעת של בן זקן.
אופירה אסייג הגיעה להיכל ורקדה בשורות הראשונות עם שניים מחבריה הטובים, מעצב השיער מיקי בוגנים ואירית רחמים. השלושה רקדו ולא מעט נשיקות הוחלפו ביניהם בשירים המרגשים של בן זקן.
אסייג גם העלתה סטוריז מהמופע וכתבה: "WOW, עדן אני גאה בך וואו וואו", היא גם כתבה: "מה ששלה שלה" והעלתה מפגש שלה עם שוקי ביטון, בעלה של הזמרת שגם נראה באקסטזה.
עדן כתבה: "קהל אהוב ויקר שלי! אין לכם מושג כמה אני מתרגשת, מחר אנחנו סוף סוף נפגשים. עכשיו תקשיבו, בשבועות האחרונים נתקלתי ברותם קלדרון המהמם, שבטח כולכם נחשפתם לסיפור של המשפחה שלו, והחלטתי שאני רוצה אותו יחד איתי בערב הזה". 
עדן המשיכה וכתבה: "אז אני גאה לספר לכם שרותם יעלה לבמה לחמם לנו את האווירה! וזה אומר שאתם צריכים להגיע כמה שיותר מוקדם. כולנו ביחד נרים לרותם ונתפלל חזק שכל החטופים יחזרו אלינו כמה שיותר מהר. מחכה לכם".  
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    והגבר גבר שלה שמר על הילדים חחחחחח (ל"ת)
    מריו 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עלובת נפש!
    ע 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    העיקר היא אומרת שהיא לא מבלה עכשיו בגלל המלחמה והחטופים. מרוקאית נחותה ובזויה. אשפת וצואת המין האנושי!
    סגור
  • 3.
    אוי הצביעות והחרטטנות שלה כמה מביך
    רון 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הכרונולוגיה: 1. כל עוד יש חטופים, לאהאחגוג 2. ברקו נפרד ממנה מקצועית - חשוב לה להראות שהכל טוב, פתאום אין חטופים, והיא עושה מסיבת ״צבעים״ (או צביעות״ עם החברות שלה 3. פורים - כל עוד יש חטופים לא מתחפשת. 4. חוגגת ומפזזת החברות שלה בהופעה של עדן בן זקן. אגב הכל מצולם ומועלה על ידה, לא פפרצי לא בסתר, הכל בפנים, לא מענין אוצה מה אומרים מה חושבים חטופים לא חטופים, דבר אחרון, מותר לה לחגוג להנות לרקוד מותר לה הכל אבל כמו שהיא בעצמה אומרת אל תחרטטי, אומרת משהו אחד ועושה בדיוק ההיפך, זה מביך זה פאתטי ואני מקווה שבפעם הבאה שהיא תגיד משהו על חגיגות וחטופים באותו משפט ידעו לענות לה. על ברקו אפשר להגיד הרבה דברים, לא תראו אותו מפזז ונהנה בימים כאלו. לא בסתר ולא לא בסתר.
    סגור
  • 2.
    יפה מאוד, רק אתמול הוציאה במאקו כתבה שהיא לא מתחפשת
    עומר 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ולא מסוגלת לחגוג
    סגור
  • 1.
    אופירה אסייג מבלה ?
    ישראל ישראלי 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את מי זה מעניין ???
    סגור