תקשורת ומדיה

פדיחה בחדשות 12: זו התמונה המביכה שהוצגה בשידור חי

בחדשות 12 העלו כמה שמות אפשריים של מקורבים לנתניהו אשר עשויים לסיים את תפקידם, כאשר אחד מהם היה דובר הליכוד, גיא לוי. אלא שאת התמונה האמיתית שלו החליפו בתמונתו של מאמן הכדורגל הוותיק בעל השם הזהה
מערכת ice | 
חדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
הערב (שבת) דנו בחדשות 12 על הבעיות איתן ראש הממשלה נתניהו יצטרך להתמודד בעתיד הקרוב מבחינת מינויים, מקורבים ושינויים כאלו ואחרים שייאלץ לעשות. כמו כן, פורסמו כמה תמונות של אנשים המקורבים לו וכנראה ייאלצו לעזוב את תפקידם בגלל סיבות כאלו ואחרות הקשורות בין היתר בלחימה, כאשר אחת מהתמונות שפורסמה הייתה כלל של אדם אחר.
תמונתו של דובר הליכוד, גיא לוי, אשר משמש בתפקיד כבר תקופה ארוכה, הוחלפה בתמונתו של מאמן הכדורגל הוותיק גיא לוי שבעבר קבוצות רבות, ביניהן בית"ר ירושלים והפועל תל אביב לצד תמונתו הופיע גם דובר משפחת נתניהו עופר גולן, וכן גם ראש מערך ההסברה הלאומי מושיק אביב.
  
ובנוגע לידיעה עצמה, סביר להניח כי ההשפעה של ההדלפות שאינן פוסקות מקרבת נתניהו היא זו שגורמת לרה"מ לחשוד במקורבים לו, וזו שהובילה אותו לבצע מהלכים שעשויים להטיל צל כבד על עתידם. אין ספק כי מלחמת חרבות ברזל הצליחה לטלטל את המערכת הפוליטית בהרבה בחינות, וכי בעלי תפקידים רבים ייאלצו לחפש לעצמם עבודה אחרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה