תרבות ופנאי

מגישות ערוץ 12 זוכות לכבוד: זה ההישג המטורף שלהן

צמד המגישות גלית גוטמן ואילנית לוי, זכו לאחרונה באות הוקרה מעמותת פורום מיכל סלה עבור עשייתן פורצת הדרך למען נשים במסגרת קמפיין "אפס נרצחות בשנה", אותו הובילו במהלך שידוריהן
מערכת ice |  3
גלית ואילנית (צילום צילום מסך קשת 12)
גלית גוטמן ואילנית לוי, אשר מגישות את התוכנית "גלית ואילנית" בקשת 12, זכו לאחרונה לקבל הערכה עבור עשייתן פורצת הדרך במסגרת קמפיין "אפס נרצחות בשנה", שהובילו במהלך שידוריהן. המגישות זכו באות הוקרה מעמותת פורום מיכל סלה, אשר פועלת למען העלאת מודעות, שיתוף ושינוי השיח החברתי בנושא מניעת אלימות כלפי נשים.
אין ספק כי מדובר בציון דרך משמעותי עבור הצמד שמרבה לכוון את הפוקוס בטלוויזיה בפני נושאים חשובים. גם בתקופת המלחמה, האלימות אינה פוסקת, וישנן נשים רבות אשר ממשיכות לסבול מאירועים קשים במקום שנחשב "הכי בטוח" עבורן, הבית.
כפי שידוע, בהמשך החודש צפוי להתקיים יום האישה. לרגל המאורע החשוב , בנק מזרחי טפחות הזמין את לקוחות כל הבנקים למפגשי "שישי נשי". כל מפגש יארח את המופע "גדולות מהחיים", פאנל נשי מעצים בכיכובן של אדוה דדון, אילנית לוי, חנה לסלאו, עדי כהן ורוני דלומי. במפגשים יוקמו גם דוכני מכירה של "כתום.ישראלית"- נשים מובילות עסקים בישראל. הפאנל 'גדולות מהחיים' יעסוק בשיח פתוח וכן על אימהות, קריירה, קשיים והצלחות, זוגיות, שאיפות וכן כיצד המלחמה השפיעה על כולנו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה אילנית מחייכת בלי סיבה?
    אפי 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היא מתאמצת כל כך להסתיר?
    סגור
  • 2.
    אילנית בדיחת העונה הקודמת
    אזרח 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובדיחת העונה הקיימת לא מבין את אילנית למילה אחת שלה אני לא מאמין היא אוצה לצאת טו, היא לא אמינה, הכל אצלה משיקולים, אין אצלה אמת הכל שקר
    סגור
  • 1.
    לא רואה ערוץ 12 בכלל (ל"ת)
    לא רואה 12 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור