תקשורת ומדיה

טסלה הזמינה אלפי פשטידות וביטלה ברגע האחרון - בעלת העסק זועמת

חברת טסלה הענקית ביטלה הזמנת פשטידות בשווי של 16,000 אלף דולר ברגע האחרון, והשאירה את בעל המאפייה בקליפורניה עם אלפי פשטידות מיותרות שהכינה במיוחד ובלי כסף על ההשקעה.

מערכת ice | 
טסלה (צילום pixabay)
בעלת מאפייה מקליפורניה התרגשה השבוע, כאשר קיבל הזמנה של 2,000 פשטידות לחברה הענקית טסלה שבבעלות אילון מאסק. לאחר שעמלה והכינה את אלפי הפשטידות, ברגע המשלוח, טסלה ביטלו את ההזמנה והשאירו את האופה בלי כסף, ועם אלפי פשטידות מיותרת.
האירוע קרה בסן חוזה, לקראת יום האהבה, כשנציגת טסלה התקשרה להזמין את הפשטידות לכבוד אירוע שיצרו במיוחד כשבוע לאחר יום האהבה. על פי הדיווחים, עובד טסלה הסביר שרצו במכוון שהפשטידות יימסרו כשבוע לאחר יום האהבה, לציון "חודש ההיסטוריה השחורה".
האופה לא נשארה חייבת, ויצרה קשר עם החברה לבקשת תשלום על עבודתה שנעשתה לשווא. לטענתה, היא נאלצה לבטל הזמנות אחרות וכן לקנות מצרכים נוספים. עובדי טסלה התנצלו על זה שלא שילמו, אך עדיין לא עשו כלום בנידון. טסלה ענו לה בתגובה: "למרבה הצער שינינו תוכניות ולא נזדקק להזמנה זו. תודה רבה על תמיכתך, אנו מודים ומעריכים זאת".
רסטרינה ווהנגי, בעלת המאפייה "The Giving Pies" טוענת שהעסק שלה ספג הפסד של יותר מ-16,000 דולר כתוצאה מהביטול ברגע האחרון של טסלה. "ההיפוך הפתאומי השאיר אותי מבולבלת, הבנתי את מידת ההשפעה של זה על העסק הקטן שלי" כתבה בעמוד הפייסבוק שלה על המקרה.
עוד הוסיפה: "השקעתי זמן, משאבים ומאמץ כי סמכתי על ההבטחה של החברה הגדולה. לי היה ברור שהתרבות הארגונית של טסלה שמה עדיפות לנוחות על פי אחריות, תוך התעלמות מפרנסתם של בעלי עסקים קטנים כמוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה