תקשורת ומדיה

טלי גוטליב לא נחה: "הרמטכ"ל, ספוילר - זו ביקורת עליך"

על רקע סערת חוק הגיוס, חה"כ טלי גוטליב תוקפת את הרמטכ"ל הרצי הלוי, שהתייחס בהצהרתו האחרונה לחוק שהובא לכנסת. חה"כ טלי גוטליב: "אתה לא נבחר ציבור, מה שאומר שאתה לא מנצל את תפקידך להעברת מסר פוליטי בקשר לחוק הגיוס"

מערכת ice |  2
טלי גוטליב, הרצי הלוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חה"כ טלי גוטליב ממפלגת הליכוד, נחשבת לאחת מנבחרות הציבור הבולטות שמספקות לא מעט כותרות לכלי התקשורת. לאחר שזו עוררה סערה רבה בעקבות הטענה כי בעלה של שקמה ברסלר, אשר עובד בשב"כ, שוחח עם יחיא סינוואר לפני אירועי השבעה באוקטובר, כעת חה"כ גוטליב מבקרת בחריפות את הרמטכ"ל הרצי  הלוי. 
בחשבון ה-x שלה (לשעבר טוויטר), כתבה חה"כ גוטליב: "הרמטכ"ל, ספוילר - זו ביקורת עליך. אתה לא נבחר ציבור, מה שאומר שאתה לא מנצל את תפקידך להעברת מסר פוליטי בקשר לחוק הגיוס".
חה"כ גוטליב המשיכה לתקוף את הרמטכ"ל הרצי הלוי וכתבה: "אני אגב מתנגדת בפה מלא לחוק הגיוס אבל אני נבחרת ציבור יחי ההבדל. ועוד דבר קטן, לא יזיק להזכיר את תמיכתו והסכמתו של רוה״מ למבצע ההירואי למרות הסיכון האדיר שכרוך בו".
כזכור, אתמול שודרה הצהרתו של הרמטכ"ל הרצי הלוי לאזרחי ישראל. על רקע סערת חוק הגיוס, הלוי בחר להתייחס לכך ואמר בנאומו ששודר בכלי התקשורת השונים: "בימים מאתגרים אלה, יש דבר אחד ברור מאוד - כולם צריכים להתגייס להגנה על הבית", הדגיש הרמטכ"ל.
לצד זאת, ציין כי התקופה הנוכחית מחייבת את כלל אזרחי ישראל לקחת אחריות על עתידה של המדינה: "זו תקופה אחרת, מה שהיה לפניה, נכון שייבחן שנית. צה"ל תמיד שאף להביא לשורותיו מכל חלקי החברה הישראלית. המלחמה הזו ממחישה את הצורך לשנות. להצטרף לשירות, להגן על הבית".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה את טלי את תגיעי רחוק
    גדי 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל תני להם קצת לנשום ותפרגני גם לפעמים
    סגור
  • 1.
    יא משובשת - תנוחי כבר ! (ל"ת)
    רפול 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור