בארץ

הרמטכ"ל מגיב על סערת חוק הגיוס: "כולם צריכים להגן על הבית"

הרמטכ"ל הרצי הלוי התייחס היום למצב הביטחוני בצפון, למבצע חילוץ החטופים ולמשבר הגיוס: "אנחנו חוזרים לכל מקום בו יש טרור. הורגים עוד אויב ומשמידים עוד תשתיות, מעמיקים את ההישג" 

מערכת ice |  1
הרצי הלוי (צילום ויקיפדיה-דובר צהל)
בהצהרה לעיתונאים שנערכה היום (שלישי), הרמטכ"ל הרצי הלוי אמר: "המלחמה משנה את פניה. מהתחלה קשה וכואבת, בלמנו במחיר גבוה, התעשתנו ויצאנו להתקפה איכותית ועוצמתית – נמשיך אותה עד להשלמת מטרות המלחמה. בצפון הרצועה אנחנו חוזרים לכל מקום בו יש טרור". 
עוד הוסיף והסביר על התמרון בדרום הרצועה: "בחאן יונס, אנחנו מגיעים למקומות שהאויב לא דמיין שנגיע אליהם. משמידים את כל הנכסים האסטרטגיים של חמאס בעיר שנחשבה לבירת הטרור של הארגון. חיסלנו, עד כה, למעלה מ-10,000 מחבלים, בהם מפקדים רבים. זוהי המשמעות של לפרק את חמאס". 
על מבצע חילוץ החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר אמר: "זה היה לילה מורכב ומתוח. הנכונות של הלוחמים להתייצב מול הסיכון, מעוררת גאווה גדולה. אני מלא הערכה, ראשית ללוחמי הימ"מ, שירות ביטחון כללי וצה"ל. מלא הערכה לשותפיי לקבלת ההחלטות המבצעיות". 
עוד הוסיף הרמטכ"ל בנוגע לחטופים: "היו עוד מבצעים שנכשלו – אנחנו לא נפסיק לנסות ונעשה את זה באחריות רבה. המבצעים האלה מתאפשרים בזכות התמרון וההקרבה הגדולה של הלוחמים בסדיר ובמילואים, ביניהם גם אלה שנפלו או נפצעו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כושל אנמי חסר כריזמה בוגר וקסנר
    תת רמת כל 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לזלי וקסנר עושה להם שם בויקטוריה סיקרט שהם חוזרים לוקים במוח ובנפש? מה עושים להם בבית של ג'פרי השותף?
    סגור