בארץ

לזכרו של גיא אילוז ז"ל: תחנת הדלק שהותקפה ע"י מחבלים נפתחה מחדש

נחנכה מחדש תחנת פז בצומת מגן במועצה האזורית אשכול, אשר  הותקפה בידי מחבלי החמאס במתקפת ה-7.10. לתחנה שם חדש - "אשכול מגן-דרך גיא", על שמו של גיא אילוז ז"ל אשר נחטף ממסיבת ה-NOVA ברעים ונרצח בשבי החמאס 

מערכת ice | 
הסתערות על תחנות הדלק (צילום פלאש 90/ ג'מאל עוואד)
היום (שני) נחנכה מחדש תחנת פז בצומת מגן במועצה האזורית אשכול, אשר כזכור הותקפה בידי מחבלי החמאס במתקפת ה-7.10.  בטקס בהשתתפות יו"ר פז הראל לוקר ומנכ"ל הקבוצה ניר שטרן, הוענק לתחנה שמה החדש "אשכול מגן-דרך גיא", על שמו של גיא אילוז ז"ל אשר נחטף ממסיבת ה-NOVA ברעים ונרצח בשבי החמאס. 
דוריס ליבר, אמו של גיא, אשר עובדת בקבוצת פז חנכה פינת מטיילים במתחם התחנה ובה פרויקט להנצחתו של גיא, "בדרך של גיא", מדריך טיולים ואטרקציות באזור אשכול ועוטף עזה. במסגרת הפרויקט, ניתן יהיה בסריקת ברקודים להוריד את מדריך הטיולים ואת הפלייליסט של גיא, אשר היה מוזיקאי וחובב טבע, ולהנות מהם בדרך ובמהלך הטיולים.
בטקס השתתפו גם שני עובדי חנות ה-yellow, בר נחמני ואוסמה אלבחירי, אשר התחבאו במקרר החנות שעות ארוכות בזמן המתקפה ובכך חייהם ניצלו. האומן חמי רודנר, חבר משפחה אשר מכיר את גיא מילדות, ביצע שירים לזכרו.
דוריס ליבר, אמא של גיא אילוז ז״ל: ״המקום הזה הוא גיא. גיא אהב לטייל בארץ, חרש עם חברים שלו כל מסלול ונקודה. התחנה הזו היא ההזדמנות של גיא לרכוש חברים חדשים, שיבואו לטייל כאן ויכירו את גיא וישמעו את הפליליסטים שלו. פז עטפה אותי מהרגע הראשון כמו משפחה, אני מודה לכל אחד ואחת שעמדו לצידי בתקופה הזו, ועל התחנה הזו שהוחלט להקדיש לזכרו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה