בארץ

הניצול משחזר את רגעי הפחד: "היינו שעה וחצי בחדר קירור"

עדויות מצמררות רבות התפרסמו מבוקר הזוועות ב-7 באוקטובר, ואליהן מצטרפת העדות הלא תיאמן של עובד בתחנת דלק שמספר: "הייתי שעה וחצי בחדר קירור"
מערכת ice | 
חמאס (צילום עבד רחים קטיב פלאש 90)
בר נחמני, עובד בתחנת דלק בצומת מגן הסמוכה לשדרות, היה במשמרת באותו בוקר מחריד ב-7 לאוקטובר ואת החוויה המחרידה שעבר תיאר בריאיון שקיים בערוץ 12. עדותו הלא תיאמן מצטרפת לשורה ארוכה של עדויות מניצולים ששרדו את התופת.
בר תיאר כיצד הוא הספיק לראות את הטנדר שעליו הגיעו המחבלים אל תחנת הדלק ואף סיפר כי הספיק לשמוע את המחבל צועק בערבית "אללה אכבר" ומיד לאחר מכן יורה צרורות לעבר החנות בה הוא עבד.
לאחר מכן, מספר בר כי הוא נאלץ להתחבא בתוך חדר קירור למשך שעה וחצי ולאחר מען נעל עצמו במשרד שבחנות למשך כ-24 שעות. זאת כאשר במשך הזמן שהיה בתוך חדר הקירור ממשיכים להגיע מחבלי החמאס לאזור ולנסוע בכביש הסמוך לתחנת הדלק.
בר ניצל מאחר ולאחר ששרד את הירי הראשוני של אותו מחבל ראשון שפתח באש לעבר תחנת הדלק, מחבלים נוספים שהגיעו ראו את סימני הירי וככל הנראה שיערו שאין איש בפנים והמשיכו בדרכם. בר, שהיה עם המנהל שלו באותם הרגעים שחזר ואמר "רק בזכותו נשארתי בחיים, חשבתי שאני אתמוטט מרוב פחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה