בארץ

סופות רעמים מלוות בברד: זו העיר שירד בה הכי הרבה גשם הלילה

הטמפרטורות המשיכו לצנוח אמש בחלק גדול מהאזורים, הגשם חזר הלילה בשילוב ברדים ורעמים וייתכן שהסופה תגיע גם לאזור הדרום, מה שעלול להוביל לשיטפונות
מערכת ice | 
סופה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לילה סוער עבר עלינו אמש (חמישי), המלווה במזג אוויר סוער ושלג בחרמון. לא צפויה דעיכה בימים הקרובים, המגמה תמשיך עם רוחות חזקים וגשם לפרקים המלווה בסופות רעמים. קיים חשש להצפות בערי החוף והשפלה, ולשיטפונות בנחלי המזרח והדרום. בנוסף, באתר החרמון נרשמה עלייה מרשימה במפלס השלג, שירד רק באזור החרמון בארץ. גובה הגלים בים התיכון יהיו בין 140-240 סנטימטרים והים יהיה מסוכן לרחצה.
תל אביב היא במקום הראשון במשקעי הגשם שנמדדו ב-24 שעות האחרונות עם 60 מ"מ, מיד  אחריה כפר סבא עם 55 מ"מ, לאחר מכן נתניה עם 53 מ"מ, קרני שומרון 50 מ"מ, יוקנעם 36 מ"מ, זיכרון יעקב 38 מ"מ, אשקלון 25 מ"מ, אשדוד עם 24 מ"מ, חיפה 16 מ"מ, צפת וקריית גת עם 13 מ"מ, ובאופן מפתיע ירושלים שסוגרת את הרשימה עם 11 מ"מ בלבד.
ביום שבת הטמפרטורות יעלו מעט, אך הגשם ימשיך לפרקים בחלק מהאזורים וייתכן שיגיעו גם לאזור הדרום, מה שעלול לגרום לשיטפונות בנחלים. בתחילת השבוע צפוי גשם מידי פעם, שאמור להסתיים באמצע השבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה