בארץ

לאחר שנעדרו מבתיהם: חברי הקיבוץ חזרו לאירוע הנטיעות המיוחד

לאחר זמן רב בו נאלצו להיעדר מביתהם, חברי כרם השלום חזרו לקיבוץ לאירוע נטיעות מיוחד. חברי הקיבוץ המשיכו את מסורת "נטיעה על כל נפילה", שנועדה לסמל את המשך החיים לאחר אירועי ה-7 באוקטובר
מערכת ice | 
נטיעות בכרם השלום (צילום יח"צ)
על רקע ציון החג ט"ו בשבט, חברי כרם השלום חזרו לאירוע נטיעות בקיבוץ. לקיבוץ כרם השלום, מסורת של "נטיעה על כל נפילה", כשלאחר כל סבב לחימה, תושבי הקיבוץ מתכנסים יחדיו ובכל מקום בו נפער בור נוטעים עץ.
אירוע הנטיעות המרגש נועד לסמל את המשך החיים, על אף אירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר.  על רקע המשך הלחימה בעזה, חברי הקיבוץ החליטו להמשיך את המסורת בתקופה המורכבת ולהקים את 'גינת הגיבורים'.
לטקס הגיעו חברי הקיבוץ, חברי כיתת הכוננות,  משפחתו של ירון שי ז״ל בנו של השר לשעבר יזהר שי, אשר נפל בקרב הירואי כשהגן על הקיבוץ באירועי הטבח שהתרחשו ביישובי עוטף עזה.
בנוסף לכך, נכח בטקס עומר בטיטו שנלחם עם ירון שי ז"ל ונפצע קשה בקרב. גם חברות הקיבוץ טליה ויצן ושירה רזיאל, אלמנותיהן של חברי כיתת הכוננות ידידה רזיאל ואביחי ויצן, נכחו באירוע הנטיעות בקיבוץ כרם השלום.
בימים אלו, חברת "פרטנר" מסייעת בשיקום קיבוץ כרם השלום. על כן, באירוע הנטיעות המדובר נכחו יו״ר פרטנר שלמה רודב, מנכ״ל פרטנר אבי גבאי, דגנית קרמר משנה למנכ״ל וחברי הנהלת הקבוצה אשר מאמצת את קיבוץ כרם שלום ומסייעת בשיקומו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה