רכילות עסקית

פרטנר בערב הוקרה ללוחמי חיל השיריון: מי לקח חלק באירוע?

קבוצת התקשורת פרטנר קיימה אמש ערב הוקרה מרגש ללוחמים ולוחמות גדוד עזוז 198 של חיל השיריון, באירוע נכחו מנכ"ל פרטנר אבי גבאי, המשנה למנכ"ל דגנית קרמר והנהלה החברה שנהנו מהופעה של הראל סקעת
מערכת ice | 
אבי גבאי ודגנית קרמר (צילום נועם לוי)
אמש התקיים במטה קבוצת התקשורת פרטנר ערב הוקרה מרגש במיוחד ללוחמי ולוחמות גדוד עזוז 198 של חיל השריון.
 
 פרטנר מאמצת את הגדוד ומלווה אותו למעלה מ-18 שנה, במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל. במסגרת הפרויקט פרטנר מאמצת גם את גדוד "שחר" לחילוץ והצלה של פקע"ר. האימוץ כולל פעילויות משותפות של החיילים ועובדי החברה ותמיכה רציפה בגדוד לאורך כל השנה באירועים ובכנסים במתקני החברה, תמיכה בחיילים בודדים, ליווי חיילים משתחררים בדרכם לאזרחות ומימון פעילויות הווי של הגדוד: טיולים, ימי ספורט, טקסי חיילים מצטיינים ועוד.

לאירוע הגיע 300 לוחמי ולוחמות הגדוד, יחד עם פלוגה מבצעית 931 של הנח"ל ופלוגת הנדסה מגדוד 7107 אשר נלחמו יחד בקרבות הקשים בעזה. במסגרת הלחימה, נפל בפעולה הירואית הסמג"ד רס"ן דביר פימה ולאירוע הגיעו משפחתו אלמנתו. את האירוע פתח מפקד הגדוד סגן אלוף צורי דיל ואלוף משנה דביר אדרי, מח"ט 460.

עוד נכחו באירוע מנכ"ל פרטנר אבי גבאי, משנה למנכ"ל פרטנר דגנית קרמר, ההנהלה ועובדי החברה. לאחר התכנסות וארוחת ערב, סיכם המג"ד את חודשי המלחמה האחרונים וציין כי "במשימות הרבות והמורכבות שהגדוד הוביל הוכחנו שוב את עוצמתם של לוחמי השריון. והשריון עשה ועושה היסטוריה." הערב נחתם בהופעה של הראל סקעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה