בארץ

כ-400 אלף נטיעות ייערכו השנה: אלו ההנחיות לשתילה בטוחה בשטח

לאחר הרס היישובים והשטחים החקלאיים ב-7 באוקטובר, כ-400 אלף נטיעות ייערכו השנה בט"ו בשבט באתרי קק"ל בצפון, מרכז ודרום הארץ. לרגל החג, מנהלי הבטיחות של קק"ל ושל המוסד לבטיחות ולגיהות מציגים את ההנחיות לנטיעה בטוחה בשטח

מערכת ice | 
נטיעות (צילום יח"צ)
חג ט"ו בשבט נערך באתרי קק"ל עם אלפי משפחות וילדים שהשתתפו בפעילות. קק"ל הזמינה משפחות וקבוצות מאורגנות לקחת חלק מהאירועים השונים במרחבים. השנה ישנה חשיבות עליונה באירועי הנטיעות בזמן הלחימה, המסמלים את התחדשותה של מדינת ישראל.
לרגל חג ט"ו בשבט, מנהל הבטיחות של קק"ל והמוסד לבטיחות ולגיהות פרסמו את הנחיות הבטיחות לנטיעה בטוחה. ד"ר מיקי וינקלר, מנכ"ל המוס"ל,  מסביר שליום השתילה עצמו יש להתכונן מספר ימים מראש ולבדוק את השטח המיועד לנטיעות.
ההכנות כוללות בדיקה מקדימה שאין במקום המיועד לשתילה סיכונים או מפגעים ובכלל זה אריזות של חומרי הדברה, בורות פתוחים, פסולת, מכשולים ועוד. ביום השתילה עצמו מביאים לשטח את העצים והצמחים המיועדים לשתילה, חופרים בור עבור כל צמח ושותלים את הנטע במקום המיועד לו.
מנכ"ל המוס"ל, ד"ר מיקי וינקלר ציין כי "בט"ו בשבט ישנה עליה מבורכת בכמות בני הנוער, המשפחות והילדים שלוקחים חלק בפעילות הנטיעות בשטח. חשוב להכיר ולזהות את הסיכונים מיד עם הכניסה לשטח הנטיעות, להקפיד על מילוי הנחיות ודגשי הבטיחות וזאת בכדי להימנע מפגיעות ולשמור על בריאות הנוטעים. אני מאחל לכולם חג אילנות שמח ובטוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה