השוק

קק"ל מפתיעה: לאחר ההסכם עם האוצר - זה המהלך של הארגון

לאחר שעדכנה כי 1.4 מיליארד שקל מתקציבה יועבר לטובת סיוע ושיקום העורף האזרחי, הקרן הקיימת לישראל חברה לעמותת שלוה וקיימה הפנינג ייחודי. קהל היעד: ילדים בעלי מוגבלויות שפונו מהדרום ושוהים במלונות בירושלים. המשתתפים נהנו ממגוון תחנות, כולל הפעלת נוער בסיכוי, ערכות חווייתיות ומשחקים מקוריים
מערכת ice | 
פסל קקל (צילום ויקיפדיה)
רגעים של שלווה: הפנינג חווייתי לילדים עם מוגבלויות מפוני הדרום. קרן קיימת לישראל יחד עם עמותת שלוה קיימו הבוקר (ד') הפנינג לילדים ונוער עם מוגבלויות שפונו מהדרום ושוהים במלונות בירושלים. ילדים, נוער וצעירים עם מוגבלויות בגילאי שנה עד 34 לקחו חלק בהפנינג במרכז שלוה בירושלים שאירגנה קק"ל.
 
המשתתפים נהנו ממגוון תחנות, כולל תחנות בהפעלת נוער בסיכוי של קק"ל, ערכות חווייתיות ומשחקים שקק"ל הפיקה, הפעלה של בעלי חיים, סדנאות יצירה, דרמה, מתנפחים, פעילויות חווייתיות ודוכני מזון. מתחילת הלחימה קק"ל נרתמה לסייע לקבוצות של בעלי צרכים מיוחדים.
 
מטרת הסיוע היא לאפשר לאותם ילדים, נוער ומשפחות לחוות ולהנות מפעילויות הפוגה בימים קשים אלה. מדי יום מתקיימות מאות פעילויות מתחילת המלחמה. במרכז שלוה, אשר מתפקד כמרכז חירום לאומי, משתכנים ומתארחים החל מתחילת מלחמת חרבות ברזל, משפחות עם ילדים עם מוגבלויות וכן מוסדות אשר פונו, והילדים מקבלים את המענה המלא החל מטיפולים, אוכל, פנאי ותוכניות מותאמות, על מנת לאפשר את המשך שגרת חייהם של הילדים.


(צילום: קק"ל)

עם פרוץ המלחמה החליט דירקטוריון קק"ל כי הארגון יפעל למקד את פעולות קק"ל בשיקום העורף האזרחי. בשל כך, פנו בקק"ל למשרד האוצר על-מנת שגם מימוש ההסכם שנחתם במאי השנה בין קק"ל לממשלה יותאם לכך ושהכספים שתעביר קק"ל יוקדשו למטרה זו. בהתאם לכך, הכספים יועברו לטובת פעולות ופרויקטים בתחומים שונים ובהם בריאות: מיגון בתי חולים, הצטיידות לחירום, חיזוק מרכזי חוסן ובריאות הנפש, תוספת של כוח אדם סיעודי וכוח עזר נוסף למערכת האשפוז.


(צילום: באדיבות קק"ל)

בעקבות המלחמה ובהתאם לצרכים שעולים מהשטח, עודכנו, לבקשת קק"ל, הפרוייקטים שאליהם היתה אמורה להעביר קק"ל כספים בהתאם להסכם שנחתם השנה בינה לבין משרד האוצר ו-1.4 מיליארד שקל יועברו לטובת סיוע ושיקום העורף האזרחי במקום לסעיפים אחרים.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה