בארץ

סקר המנדטים חושף: המחנה הממלכתי בעלייה, כמה קיבל רה"מ נתניהו?

בצל המלחמה ברצועת עזה, סקר מנדטים נוסף חושף כי מפלגת "המחנה הממלכתי" זוכה ב-42 מנדטים, בניגוד למפלגת "הליכוד" שמקבלת 16 מנדטים בלבד. על פי הנתונים, הקואליציה עם 44 מנדטים ואילו האופוזיציה זוכה ב71 מנדטים
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, freepik)
לאחר שחדשות 12 פרסמה אתמול את סקר המנדטים השלישי שלה, היום (שישי) פרסם אתר "מעריב" את הנתונים העולים מסקר המנדטים שערך בימים האחרונים. מפלגת "המחנה הממלכתי" רושמת הישג משמעותי בסקר המנדטים המדובר, עם 42 מנדטים.
על פי סקר המנדטים של אתר "מעריב", מדובר בעלייה של שלושה מנדטים, כאשר בשבוע שעבר זכתה המפלגה ב-39 מנדטים. מפלגת "הליכוד" בראשותו של רה"מ בנימין נתניהו, סופגת מכה קשה בסקר המנדטים. על פי הסקר, הליכוד צונחת בשלושה מנדטים ל-16 מנדטים.
במקום השלישי נמצאת מפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד, עם  13 מנדטים. מפלגת "ישראל ביתנו" נשארת יציבה עם 10 מנדטים. ש"ס גורפת 9 מנדטים, מפלגת "עוצמה יהודית" עם 8 מנדטים, יהדות התורה מתחזקת במנדט ומצליחה לגרוף 7 מנדטים.
המפלגות הערביות "חד"ש-תע"ל" ורע"מ עומדות על 5 מנדטים, מרצ והציונות הדתית גורפות 4 מנדטים בלבד. לאור דברים אלו, הקואליציה הנוכחית גורפת 44 מנדטים, מדובר בירידה של 2 מנדטים מהסקר הקודם ואילו מפלגות האופוזיציה מציגות יציבות מרשימה עם 71 מנדטים. 
כאמור, אתמול פורסם סקר המנדטים השלישי של חדשות 12. על פי סקר המנדטים, אם מערכת הבחירות הייתה מתקיימת אתמול (חמישי),  מפלגת "המחנה הממלכתי" בראשותו של השר בני גנץ, הייתה מקבלת 35 מנדטים ומפלגת "הליכוד" הייתה מקבלת 18 מנדטים בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק נתניהו
    רוניתה 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מדינת ישראל חייבת!!! ימין חזק ברשות נתניהו בלבד. שאר המועמדים חלשים.
    סגור