בארץ

מפגינים חסמו את הכניסה לכנסת: "על הממשלה להתפטר מיד"

40 מפגינים חסמו הבוקר את הכניסה הראשית למשכן הכנסת בקריאה להקדמת מועד הבחירות, הפעילים מטעם תנועת "משנים כיוון" וקואליציית "בחירות עכשיו" דרשו את החלפתה המידית של הממשלה: "כל התקווה שהממשלה תתעלה לשעת החירום התנפצה"
מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
כ-40 מפגינים חסמו הבוקר את הכניסה הראשית למשכן כנסת, בקריאה להקדמת מועד הבחירות. הפעילים, כך דווח ב"דה מרקר", מטעם תנועת "משנים כיוון" וקואליציית "בחירות עכשיו", דורשים גם את החלפתה המידית של הממשלה. הפגנות אלה הגיעו לאחר שעד כה לא נמצא מתווה לשחרור החטופים שעדיין נמצאים בשבי חמאס
"לא יכול להיות שאחרי 15 שנות שלטון שהביא אותנו לאסון הזה הממשלה ממשיכה להיות בשלטון", אמרה המפגינה נוגה משולם. "זו ממשלה שלא מתפקדת ונשלטת על ידי קיצונים". מפגין נוסף, שי הראל, אמר: "אני לא מבין את השוטרים שכמעט 60 מהאחים שלהם מתו. איך הם מסוגלים להגן על המושחתים? אנחנו נתנו עשרות שנים למדינה ומוכנים לתת לה הכול אבל לא למושחתים האלו".
מארגני המחאה נסר כי "כל תקווה שהייתה לנו שהממשלה תתעלה לגודל שעת החירום התנפצה לאור ההתנהלות הכושלת שלה שבאה לידי ביטוי בחוסר תפקוד, הפקרת החטופים, פגיעה אנושה בתדמית המדינה בעולם, המשך הסתה ופילוג נגד אוכלוסיית ישראל על מגזריה השונים, והסטת תקציבים לטובת אינטרסים אישיים על חשבון כלל הציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה